Запис Детальніше

DIDACTIC POSSIBILITIES OF WEBINARS IN THE PROCESS OF COMPUTER SCIENCE LEARNING BY PUPILS OF SENIOR CLASSES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DIDACTIC POSSIBILITIES OF WEBINARS IN THE PROCESS OF COMPUTER SCIENCE LEARNING BY PUPILS OF SENIOR CLASSES
ДИДАКТИЧЕСКИЕ ВОЗМОЖНОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ ВЕБИНАРОВ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНФОРМАТИКЕ УЧАЩИХСЯ СТАРШИХ КЛАССОВ
ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕБІНАРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
 
Creator Tsarenko, Victoria О.
 
Subject information and communication competence; webinars; Mind Map
информационно-коммуникационные компетентности; вебинар ориентированные платформы; ментальная карта
інформаційно-комунікаційні компетентності; вебінар орієнтовані платформи; ментальна карта
 
Description The actuality of research is determined by necessity of improving means, forms and methods of computer science learning by pupils of senior classes for forming information and communication competence. The purpose of the article is definition and analyse of didactic possibilities of webinars, that can be important component of computer science methodological system. Webinars are considered as mean of information and communication competence forming. The didactic possibilities of webinars are learning content representation, provision of pedagogical interaction and evaluation of educational achievement. The main methods of teaching computer science at the time of the webinar are telecommunication projects, discussion, case method, and other interactive technologies.
Актуальность исследования обусловлена необходимостью постоянного совершенствования средств, форм и методов обучения информатике учащихся старших классов для формирования у них информационно-коммуникационных компетенций. Целью статьи является определение и анализ дидактических возможностей применения вебинар ориентированных платформ, которые могут быть важным компонентом методической системы обучения информатике учащихся старших классов. Вебинар ориентированные платформы рассматриваются как средство формирования ИК-компетенций. Дидактическими возможностями таких платформ является представление учебного контента, обеспечения педагогического взаимодействия и оценки учебных достижений учащихся. Основными методами обучения информатике во время вебинара являются телекоммуникационные проекты, дискуссия, кейс-метод и другие интерактивные технологии.
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю  постійного вдосконалення засобів, форм і методів навчання інформатики учнів старших класів для набуття ними інформаційно-комунікаційних компетентностей. Метою статті є визначення і аналіз дидактичних можливостей застосування вебінар орієнтованих платформ, які можуть бути важливим компонентом методичної системи навчання інформатики учнів старших класів. Вебінар орієнтовані платформи розглядаються як засіб формування ІК-компетентностей. Дидактичними можливостями таких платформ є представлення навчального контенту, забезпечення педагогічної взаємодії і оцінювання навчальних досягнень учнів. Основними методами навчання інформатики під час вебінару є телекомунікаційні проекти, дискусія, кейс-метод та інші інтерактивні технології.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor
Всеукраїнська науково-практична конференція «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: досвід, інновації, технічне забезпечення»
 
Date 2012-03-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/635
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 27, No 1 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 27, No 1 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 27, No 1 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 27, No 1 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/635/476
 
Rights Copyright (c) 2012 Victoria О. Tsarenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0