FOREIGN EXPERIENCE OF DISTANCE LEARNING SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FOREIGN EXPERIENCE OF DISTANCE LEARNING SECONDARY SCHOOL STUDENTS
ЗАРУБЕЖНЫЙ ОПЫТ ОРГАНИЗАЦИИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Ivanyuk, Iryna V.
|
|
Subject |
distance education; distance learning; computer learning environment
дистанционное образование;дистанционная форма обучения; компьютерное учебное окружение дистанційна освіта; дистанційна форма навчання; комп’ютерне навчальне середовище |
|
Description |
The article reviews the experience of the organization and use of distance learning in the educational process in secondary education USA, Canada and Australia. Selection of countries is conditioned due to their administrative-territorial structure and the presence of various curriculum and educational standards depending on the state, province or territory. Attention is given to the major providers of distance learning, the target audience, the forms, the geographical coverage, technical requirements for the computer and software, educational standards compliance state / country.
В статье рассматривается опыт организации и использования дистанционной формы обучения в образовательном процессе средних учебных заведений США, Канады и Австралии. Выбор стран обусловлен их административно-территориальным составом и наличием разных учебных программ и образовательных стандартов в зависимости от штата, провинции или территории. Особое внимание уделяется основным поставщикам услуг дистанционного обучения, целевой аудитории пользователей, формам работы, географическому охвату, техническим требованиям к компьютерному и программному обеспечению, соответствию образовательным стандартам штата/государства. У статті розглянуто досвід організації і використання дистанційної форми навчання в освітньому процесі середніх навчальних закладів США, Канади та Австралії. Вибір країн обумовлено їх адміністративно-територіальним складом і наявністю різних навчальних програм й освітніх стандартів залежно від штату, провінції або території. Звернуто увагу на основних постачальників послуг дистанційного навчання, цільову аудиторію користувачів, форми роботи, географічне охоплення, технічні вимоги до комп’ютерного і програмного забезпечення, відповідність освітнім стандартам штату/держави. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/756
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/756/566
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Iryna V. Ivanyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|