ТЕХНОЦЕНОЗ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ФІЗИКИ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕХНОЦЕНОЗ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ФІЗИКИ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
TECHNOCENOSIS OF MEANS OF EDUCATION FOR FULFILLMENT OF TEACHING RESEARCH ON PHYSICS IN SECONDARY SCHOOL OF GENERAL EDUCATION ТЕХНОЦЕНОЗ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ ДЛЯ ВЫПОЛНЕНИЯ УЧЕБНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ ПО ФИЗИКЕ В СРЕДНЕЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЕ |
|
Creator |
Zhuk, Yuriy O.
|
|
Subject |
середня загальноосвітня школа, навчальне дослідження з фізики, техноценоз
secondary school of general education; educational investigations in physics; technocenosis средняя общеобразовательная школа; учебное исследование по физике; техноценоз |
|
Description |
У статті на основі аналізу переліків назв засобів навчання наведено результати перевірки застосовності закону рангово-видового розподілу до засобів навчальної діяльності, які необхідні для забезпечення навчальних досліджень з фізики в середній загальноосвітній школі. Використання методів техноценологічного аналізу показало, що історично склалася стійка множина засобів, які забезпечують реалізацію навчальних досліджень з фізики в середній школі. Дана проблема набуває особливої значущості у зв'язку з необхідністю вибору стратегії відродження в Україні галузі промисловості засобів навчання й аналізу якості комп'ютерно-орієнтованих навчальних досліджень з фізики в середній школі.
The article presents results of verification of rank-specific distribution low applicability for study activity means based on analysis of lists of educational means names, which are required for provision of educational investigations in physics in secondary school of general education. The use of methods of technocenosis analysis demonstrated the historical background of stable plurality of means providing the implementation of educational investigations in physics in secondary school. This problem is of great importance in connection with necessity to choose the strategy of new birth in Ukraine of the branch of educational means and analysis of quality of computer-oriented educational investigations in physics in secondary school В статье на основе анализа перечней названий средств обучения приведены результаты проверки применимости закона рангово-видового распределения к средствам учебной деятельности, которые необходимы для обеспечения учебных исследований по физике в средней общеобразовательной школе. Применение методов техноценологического анализа показало, что исторически сложилось устойчивое множество средств, которые обеспечивают реализацию учебных исследований из физики в средней школе. Данная проблема приобретает особую значимость в связи с необходимостью выбора стратегии возрождения в Украине отрасли промышленности средств обучения и анализа качества компьютерно-ориентированных учебных исследований по физике в средней школе. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-04-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/814
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 34, No 2 (2013); 11-20
Информационные технологии и средства обучения; Vol 34, No 2 (2013); 11-20 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 34, No 2 (2013); 11-20 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 34, No 2 (2013); 11-20 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/814/634
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Yuriy O. Zhuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|