РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І МЕДІА КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ У МІЖНАРОДНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОСТОРІ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І МЕДІА КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ У МІЖНАРОДНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОСТОРІ
РАЗВИТИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ И МЕДИА КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЕЙ В МЕЖДУНАРОДНОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ ПРОСТРАНСТВЕ DEVELOPMENT OF TEACHERS’ INFORMATION AND COMMUNICATION AND MEDIA COMPETENCES IN THE INTERNATIONAL PEDAGOGICAL SPACE |
|
Creator |
Leshchenko, Mariya P.
Tymchuk, Larysa I. |
|
Subject |
зарубіжний досвід; медіа педагогіка; медіа грамотність; медіа компетентність; інформаційно-комунікаційна компетентність; медіа технології; стратегії; критичне мислення; творча взаємодія
зарубежный опыт; медиа педагогика; медиа грамотность; медиа компетентность; информационно-коммуникационная компетентность; медиа технологии; стратегии; критическое мышление; творческое взаимодействие international experience; media education; media literacy; media competence; information and communication competence; media technologies; strategies; critical thinking; creative interaction |
|
Description |
У статті схарактеризовано зарубіжний досвід формування комплексу компетентностей, яким має володіти сучасний учитель для розвитку в учнів умінь ефективної діяльності в сучасному інформаційному просторі, виховання у них творчої взаємодії з мас-медіа, що ґрунтується на навчальних технологіях медіа педагогіки. Висвітлено застосування медіа й інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, спрямованих на розвиток в учителів і учнів критичного сприймання інформації, здатності протистояти культу насильства, жорстокості, надмірної сексуалізації, що нагнітається в медіа продукції, з’ясовано стратегії творчого осмислення і використання медіа у викладанні навчальних дисциплін.
В статье охарактеризован зарубежный опыт формирования комплекса компетенций, которыми должен владеть современный учитель для развития умений учащихся эффективно действовать в современном информационном пространстве, воспитание у них творческого взаимодействия с массмедиа, основанной на учебных технологиях медиа педагогики. Освещено применение в образовании медиа и информационно-коммуникационных технологий, направленных на развитие в учителей и учащихся критического восприятия информации, способности противостоять культу насилия, жестокости, чрезмерной сексуализации, нагнетаемого в медиа продукции, выявлены стратегии творческого осмысления и использования медиа в преподавании учебных дисциплин. The article describes the international experience of the complex of competences formation which every modern teacher must possess to develop the students’ skills of effective activity in information environment, to bring them to creative interaction with mass media, based on educational technologies of media pedagogy. It is lighted the use of media and information and communication technologies in education, aimed at teachers’ and students’ critical perception development, their ability to resist the cult of violence, brutality, excessive sexualization forced by media production. The strategies of creative interpretation and use of media in teaching activity are identified. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-12-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/931
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 38, No 6 (2013); 13-28
Информационные технологии и средства обучения; Vol 38, No 6 (2013); 13-28 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 13-28 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 13-28 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/931/696
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Mariya P. Leshchenko, Larysa I. Tymchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|