Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КОНФЕРЕНЦІЙ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КОНФЕРЕНЦІЙ
ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ СОВРЕМЕННЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ В ПРОЦЕССЕ ПРОВЕДЕНИЯ ЭЛЕКТРОННЫХ КОНФЕРЕНЦИЙ
FORMATION OF MODERN SPECIALISTS’ PROFESSIONAL COMPETENCE IN THE PROCESS OF CONDUCTING OF ELECTRONIC CONFERENCES
 
Creator Danylyuk, Serhiy S.
 
Subject інтернет-технологія; електронна конференція; професійна компетентність; навчальний процес; освітній процес
интернет-технология; электронная конференция; профессиональная компетентность; учебный процесс; образовательный процесс
Internet technology; electronic conference; professional competence; teaching process; educational process
 
Description Статтю присвячено висвітленню формування професійної компетентності сучасних фахівців в аспекті використання в навчальному процесі такої інтернет-технології, як електронна конференція. Попри це, визначено переваги використання електронних конференцій у навчальному процесі. Також наведено типологію електронних конференцій, залежно від технології їх поширення в Інтернеті. Водночас описано особливості кожного з виокремлених типів електронних конференцій. Охарактеризовано спосіб організації електронних конференцій. Наведено перелік розроблених спеціальних програм для керування електронними конференціями, котрі проводяться в межах освітнього процесу. Також виокремлено низку дій ведучих електронних конференцій, які детермінують успіх проведення таких конференцій. Визначено сферу використання електронних конференцій у навчальному процесі.
Статья посвящена освещению формирования профессиональной компетентности современных специалистов в аспекте использования в учебном процессе такой интернет-технологии, как электронная конференция. Кроме того, определены преимущества использования электронных конференций в учебном процессе. Также приведена типология электронных конференций, в зависимости от технологии их распространения в Интернете. Одновременно описаны особенности каждого из выделенных типов электронных конференций. Охарактеризован способ организации электронных конференций. Приведен перечень разработанных специальных программ управления электронными конференциями, которые проводятся в рамках образовательного процесса. Кроме того, выделен ряд действий ведущих электронных конференций, которые детерминируют успех проведения таких конференций. Определена сфера использования электронных конференций в учебном процессе.
The paper deals with the highlighting of the formation of modern specialists’ professional competence in the aspect of the usage of such Internet technology as electronic conference in the educational process. Furthermore, the benefits of using electronic conferences in the educational process are defined. The typology of electronic conferences is offered, depending on the technology of their distribution in the Internet. Simultaneously specific features of each of the singled out types of electronic conferences are described. The way of organization of electronic conferences is characterized. The list of worked out special programs for managing electronic conferences, which are held within the educational process, is offered. Besides, a number of actions of managers of electronic conferences that determine the success of these conferences is singled out. The sphere of usage of electronic conferences in the educational process is defined.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-02-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/968
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 60-65
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 60-65
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 60-65
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 60-65
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/968/726
 
Rights Copyright (c) 2014 Serhiy S. Danylyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0