Запис Детальніше

МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
MOBILITY AS A COMPONENT OF PERSPECTIVE OF MODERN EDUCATIONAL PROCESS
МОБИЛЬНОСТЬ КАК ПЕРСПЕКТИВНАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ СОВРЕМЕННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА
 
Creator Familiarska, Larysa L.
 
Subject розвиток; мобільність; навчання; комп’ютерно-мобільні пристрої; освіта; перспективи; технології
development; mobility; training; computer-mobile devices; education; prospects; technology
: развитие; мобильность; обучение; компьютерно-мобильные устройства; образование; перспективы; технологии
 
Description Стаття розкриває питання перспектив використання нових підходів до навчання фахівців системи післядипломної педагогічної освіти з позиції поняття «мобільність», що зумовлено динамічним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному світі. У статті запропоновано тлумачення поняття «комп’ютерно-мобільний пристрій», узагальнено характерні ознаки мобільних засобів, досліджено ставлення вчителів до їх використання як складової педагогічного процесу. Окреслено перспективи використання комп’ютерно-мобільних пристроїв в освіті, а також, розглянуто деякі аспекти організації навчання з використанням їх функціональних можливостей.
This article is devoted to the prospects of new approaches to training and retraining system of postgraduate education from the perspective of the concept of «mobility», which is due to the dynamic development of the modern world, information and communication technologies.In the article it is suggested interpretation of the term «computer-mobile devices», summarizing the characteristics of mobile agents, as well as investigated teachers’ attitudes to their use as a part of the pedagogical process. The prospects of the use of computer-mobile devices in education, as well as some aspects of the organization of training with their functionality are determined.
Данная статья посвящена рассмотрению перспективы новых подходов к подготовке и переподготовке специалистов системы последипломного педагогического образования с позиции понятия «мобильность», что обусловлено динамичным развитием современного мира и информационно-коммуникационных технологий. В статье предложено толкование понятия «компьютерно-мобильное устройство», обобщив характерные признаки мобильных средств. Исследовано отношение учителей к их использованию, как составляющей педагогического процесса. Определены перспективы использования компьютерно-мобильных устройств в образовании, а также, рассмотрены некоторые аспекты организации обучения с использованием их функциональных возможностей.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-06-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1056
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 117-127
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 117-127
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 117-127
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 117-127
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1056/800
 
Rights Copyright (c) 2014 Larysa L. Familiarska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0