Запис Детальніше

ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНА ЯКІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНА ЯКІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
INFORMATIONAL CULTURE AS SOCIAL QUALITY OF FUTURE SOCIAL PEDAGOGISTS
ИНФОРМАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА КАК СОЦИАЛЬНОЕ КАЧЕСТВО БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ
 
Creator Ratsul, Oleksandr A.
 
Subject інформаційна культура; майбутні соціальні педагоги; інформатизація освіти; навчальний процес; освітній процес
informational culture; future social pedagogists; computerization of education; teaching process; educational process
информационная культура; будущие социальные педагоги; информатизация образования; учебный процесс; образовательный процесс
 
Description Статтю присвячено висвітленню сутності інформаційної культури як соціальної якості майбутніх соціальних педагогів в аспекті її системного розвитку у професійних, освітніх, неформальних соціумах. Визначено умови забезпечення системного розвитку інформаційної культури в майбутніх соціальних педагогів. Схарактеризовано загальні напрями (принципи) діяльності на різних етапах процесу системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Виокремлено низку умов, які детермінують системний розвиток інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Запропоновано групи функціональних показників для проведення якісної діагностики вихідного рівня оволодіння інформаційною культурою у майбутніх соціальних педагогів.
The paper deals with the highlighting of the essence of informational culture as future pedagogists’ social quality in the aspect of its system development in professional, educational, informal societies. The conditions of ensuring the systematic development of future social pedagogists’ informational culture are defined. General directions (principles) of activity at different phases of the systematic development of future social pedagogists’ informational culture are characterized. A number of conditions that determine the systematic development of future social pedagogists’ informational culture is identified. Groups of functional indicators for conducting qualified diagnostics of the basic level of mastering of future social pedagogists’ informational culture are proposed.
Статья посвящена освещению сущности информационной культуры как социального качества будущих социальных педагогов в аспекте ее системного развития в профессиональных, образовательных, неформальных социумах. Определены условия обеспечения системного развития информационной культуры у будущих социальных педагогов. Охарактеризованы общие направления (принципы) деятельности на различных этапах процесса системного развития информационной культуры будущих социальных педагогов. Выделен ряд условий, детерминирующих системное развитие информационной культуры будущих социальных педагогов. Предложены группы функциональных показателей для проведения качественной диагностики исходного уровня овладения информационной культурой у будущих социальных педагогов.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-09-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1103
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 67-76
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 67-76
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 67-76
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 67-76
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1103/822
 
Rights Copyright (c) 2014 Oleksandr A. Ratsul
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0