Запис Детальніше

ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕЛЕКТРОННОЇ ЛІНГВОМЕТОДИКИ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕЛЕКТРОННОЇ ЛІНГВОМЕТОДИКИ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ELECTRONIC LINGUOMETHODOLOGY’S PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL PRINCIPLES IN PRIMARY SCHOOL TEACHERS TRAINING
ФИЛОСОФСКО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ЭЛЕКТРОННОЙ ЛИНГВОМЕТОДИКИ В ПОДГОТОВКЕ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ
 
Creator Khyzhnyak, Inna A.
 
Subject методологія; електронна лінгвометодика; лінгводидактична компетентність; учитель початкових класів; фахова лінгвометодична освіта; ВНЗ
methodology; electronic linguomethodology; linguodidactic competence; primary school teacher; professional linguomethodological education; university
методология; электронная лингвометодика; лингводидактическая компетентность; учитель начальных классов; профессиональная подготовка; вуз
 
Description У статті розкриваються філософсько-методологічні підходи доформування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їхньої лінгвометодичної підготовки. На основі методології педагогіки і з урахуванням специфіки фахової лінгвометодичної освіти вчителя початкової школи автор виокремлює основні методологічні засади та описує технологію їх реалізації в навчально-виховному процесі сучасного ВНЗ. До таких засад віднесено компетентнісний, особистісно-діяльнісний, системно-синергетичний, соціокультурний, ресурсний та технологічний підходи. У межах особистісно-діяльнісного підходу розглядаються герменевтичний, прагматичний та акмеологічний компоненти, а соціокультурний підхід включає аксіологічний складник.
The article reveals the philosophical and methodological approaches to the formation of linguodidactic competence of the prospective primary school teachers in the process of their linguomethodological training. Based on the methodology of pedagogy with the specific of the professional linguomethodological education of the primary school teacher the author singles out the main methodological principles and describes their implementation technology in the educational process of a modern university.These principles include competence, personal and active, systematic and synergetic, sociocultural, resource and technological approaches. Within the personal and active approach hermeneutical, pragmatic and acmeological componentsare considered, and sociocultural approach includes axiological component.
В статье раскрываются философско-методологические подходы к формированию лингводидактический компетентности будущих учителей начальных классов в процессе их лингвометодической подготовки. На основе методологии педагогики и с учетом специфики профессионального лингвометодического образования учителя начальной школы автор выделяет основные методологические положения и описывает технологию их реализации в учебно-воспитательном процессе современного вуза. К таким основаниям отнесены компетентностный, личностно-деятельностный, системно-синергетический, социокультурный, ресурсный и технологический подходы. В русле личностно-деятельностного подхода рассматриваются герменевтический, прагматический и акмеологический компоненты, а социокультурный подход включает в себя аксиологическую составляющую.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-10-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1126
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 104-117
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 104-117
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 104-117
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 104-117
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1126/839
 
Rights Copyright (c) 2014 Inna A. Khyzhnyak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0