Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ ОН-ЛАЙН ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ І КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У НОРВЕГІЇ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ОН-ЛАЙН ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ І КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У НОРВЕГІЇ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОН-ЛАЙН ИНСТРУМЕНТОВ ДЛЯ ОЦЕНИВАНИЯ ЦИФРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ И РУКОВОДИТЕЛЕЙ ШКОЛ В НОРВЕГИИ
USING ONLINE TOOLS FOR EVALUATION THE DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS AND PRINCIPALS IN NORWAY
 
Creator Ivanyuk, Iryna V.
 
Subject інформаційно-комунікаційні технології; інформаційно-комунікаційна компетентність; цифрова компетентність; моніторинг й оцінювання навчальних досягнень; освітні вимірювання; загальна середня освіта
информационно-коммуникационные технологии; информационно-коммуникационная компетентность; цифровая компетентность; мониторинг и оценка учебных достижений; образовательные измерения; общее среднее образование
information and communication technologies; information and communication competence; digital competence; monitoring and evaluation of educational achievement; educational measurement; secondary education
 
Description Стаття присвячена проблемам оцінювання цифрової компетентності в системі загальної середньої освіти Норвегії. Звернуто увагу на те, що для моніторингу й оцінювання розвитку цифрової компетентності учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах на національному рівні, спеціально створено Норвезький центр для ІКТ в освіті. Описано змістові складові й процедуру використання он-лайн інструментів для самооцінки цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів. Подано приклади оцінювання цифрової компетентності в межах он-лайн інструментів «Шкільний наставник» і «Вчитель-наставник» за рівнями і запропонованими заходами для підвищення визначених рівнів. З’ясовано основні підходи, застосовані до формування шкали оцінювання рівня цифрової компетентності вчителя.
Статья посвящена проблемам оценивания цифровой компетентности в системе общего среднего образования Норвегии. Обращено внимание на то, что для мониторинга и оценки развития цифровой компетентности участников учебно-воспитательного процесса в общеобразовательных учебных заведениях на национальном уровне, специально создан Норвежский центр ИКТ в образовании. Описаны содержательные составляющие и процедура использования он-лайн инструментов для самооценки цифровой компетентности учителей и руководителей учебных заведений. Приведены примеры оценивания цифровой компетентности через он-лайн инструменты «Школьный наставник» и «Учитель-наставник» по уровням и предлагаемые мероприятия для повышения уровня. Выяснены основные подходы, применяемые к формированию шкалы оценивания уровня цифровой компетентности учителя.
The article is devoted to the problems of digital competence evaluation in general secondary education in Norway. Attention is drawn to the fact that the monitoring and evaluation of digital competence of the participants of the educational process in secondary schools at the national level, specially created Norwegian Centre for ICT in education. The content and process using online tools for self-evaluation of digital competence of teachers and principals are described. The examples of estimation of digital competence through online tools «School Mentor» and «Teacher Mentor» on levels and proposed activities to improve are presented. The main approaches used in the formation of scale evaluation of the level of digital competence of the teacher are found out.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-05-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1237
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 47, No 3 (2015); 11-24
Информационные технологии и средства обучения; Vol 47, No 3 (2015); 11-24
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 47, No 3 (2015); 11-24
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 47, No 3 (2015); 11-24
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1237/925
 
Rights Copyright (c) 2015 Iryna V. Ivanyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0