МОДЕЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															МОДЕЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ
					 MODEL OF COMPUTER-ORIENTED LEARNING ENVIRONMENT FOR THE FORMATION OF MULTICULTURAL COMPETENCE OF STUDENT МОДЕЛЬ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ ДЛЯ ФОРМИРОВАНИЯ ПОЛИКУЛЬТУРНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧЕНИКА  | 
		|
| Creator | 
															Ivanyuk, Iryna V.
					 | 
		|
| Subject | 
															полікультурна компетентність; комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище; полікультурна освіта
					 multicultural competence; computer-oriented learning environment; multicultural education поликультурная компетентность; компьютерно ориентированная учебная среда; поликультурное образование  | 
		|
| Description | 
															У статті представлена й обґрунтована авторська модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учнів. З’ясовано зміст поняття «полікультурна компетентність учня» й уточнено зміст основного поняття дослідження «комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти учнів». Охарактеризовані наукові підходи і принципи щодо формування полікультурної компетентності учнів. Виокремлені основні інструменти для забезпечення полікультурної освіти учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблені висновки, що побудована і представлена модель охоплює основні блоки, які забезпечують системність і послідовність навчально-виховного процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі для формування полікультурної компетентнoсті учня.
					 The article presents the author's model of computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of pupils. It was found the content of "multicultural competence of students" and clarified the basic content of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." Scientific approaches and principles that underpin the formation of a multicultural competence of pupils were characterized. The basic tools for provide multicultural education students in computer-oriented learning environment were highlighted. It is concluded that the present model includes the basic building blocks that provide consistency and coherence of the educational process in the computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of the student. В статье представлена и обоснована авторская модель компьютерно ориентированной учебной среды для формирования поликультурной компетентности учащихся. Выяснено содержание понятия «поликультурная компетентность ученика» и уточнено содержание основного понятия исследования «компьютерно ориентированная учебная среда в условиях поликультурного образования учащихся». Охарактеризованы научные подходы и принципы, на которых базируется формирование поликультурной компетентности учащихся. Выделены основные инструменты для обеспечения поликультурного образования учащихся в компьютерно ориентированной учебной среде. Сделаны выводы, что представленная модель охватывает основные блоки, которые обеспечивают системность и последовательность учебно-воспитательного процесса в компьютерно ориентированной учебной среде для формирования поликультурной компетентности ученика.  | 
		|
| Publisher | 
															Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
					 | 
		|
| Contributor | 
															—
					 — —  | 
		|
| Date | 
															2016-01-01
					 | 
		|
| Type | 
															info:eu-repo/semantics/article
					 info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття — Peer-reviewed Article — рецензируемая статья —  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1319
					 | 
		|
| Source | 
															Information Technologies and Learning Tools; Vol 50, No 6 (2015); 14-33
					 Информационные технологии и средства обучения; Vol 50, No 6 (2015); 14-33 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 14-33 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 14-33 2076-8184  | 
		|
| Language | 
															ukr
					 | 
		|
| Relation | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1319/996
					 | 
		|
| Rights | 
															Copyright (c) 2015 Iryna V. Ivanyuk
					 http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0  | 
		|