Запис Детальніше

EQUAL ACCESS TO ICT IN EDUCATION – STRATEGIC TENDENCIES OF EDUCATION POLICY: PROBLEMS AND PERSPECTIVES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title EQUAL ACCESS TO ICT IN EDUCATION – STRATEGIC TENDENCIES OF EDUCATION POLICY: PROBLEMS AND PERSPECTIVES
РАВНЫЙ ДОСТУП К ИКТ В ОБРАЗОВАНИИ – СТРАТЕГИЧЕСКОЕ НАПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПОЛИТИКИ: ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВЫ
РІВНИЙ ДОСТУП ДО ІКТ В ОСВІТІ – СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
РІВНИЙ ДОСТУП ДО ІКТ В ОСВІТІ – СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
 
Creator Ovcharuk, Oksana V.
 
Subject educational policy; computerization; multimedia means of education; computer literacy; distance learning; ICT in education
політика в образовании; компьютеризация; мультимедийные средства обучения; компьютерная грамотность; дистанционное образование; ИКТ в образовании
освітня політика; комп’ютеризація шкіл; мультимедійні засоби навчання; комп’ютерна грамотність; дистанційне навчання; ІКТ в освіті
 
Description The article deals with the analysis of the problems of informatisation in education in the world. The equal access of pupils and teachers to the electronic means as well as to the Internet network are in the scope of the article. The author gives the information about the main problems and perspectives of ICT use in education sphere.
Статья посвящена анализу проблем информатизации образования в странах мира, в особенности, проблемам доступа учеников и педагогов к электронным средствам обучения, сети Интернет. Подано информацию по проблемам и перспективам использования ИКТ в образовании. Охарактеризовано перспективы развития образовательной политики с точки зрения внедрения ИКТ.
Стаття присвячена аналізу проблем інформатизації освіти в країнах світу, зокрема, доступу учнів та педагогів до електронних засобів навчання, мережі Інтернет. Подано інформацію щодо проблем та перспектив застосування ІКТ в освіті. Охарактеризовано перспективи розвитку освітньої політики з точки зору запровадження ІКТ.
Стаття присвячена аналізу проблем інформатизації освіти в країнах світу, зокрема, доступу учнів та педагогів до електронних засобів навчання, мережі Інтернет. Подано інформацію щодо проблем та перспектив застосування ІКТ в освіті. Охарактеризовано перспективи розвитку освітньої політики з точки зору запровадження ІКТ
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/36
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 10, No 2 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 10, No 2 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/36/25
 
Rights Copyright (c) 2010 Oksana V. Ovcharuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0