Запис Детальніше

MAGISTRAND PROJECT SKILLS AS CONSTITUENT OF COMPETENCE APPROACH

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MAGISTRAND PROJECT SKILLS AS CONSTITUENT OF COMPETENCE APPROACH
ПРОЕКТИВНЫЕ УМЕНИЯ МАГИСТРАНТОВ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА
ПРОЕКТИВНІ ВМІННЯ МАГІСТРАНТІВ ЯК СКЛАДОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
ПРОЕКТИВНІ ВМІННЯ МАГІСТРАНТІВ ЯК СКЛАДОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
 
Creator Titarenko, Nataliia Yu.
 
Subject higher school; сompetenсe approach; project skills; textbook projecting
высшая школа; компетентностный подход; проективные умения; проектирование учебника
вища школа; компетентнісний підхід; проективні уміння; проектування підручника
 
Description The role and place of project skills in the realization of competence approach are analyzed. On the basis of analysis of different approaches to the interpretation of terms “pedagogical project”, “project skills” their content is generalized. According to the combination of received results and obtaining modern theory and practice of textbook creating the model of students’ skills forming to project a textbook is lighted up. The table of contents of model presents four basic components: purpose, block of knowledge, block of projective abilities, result. Four types of projective skills are emphasized: organizational skills, informative skills, skills to design, diagnostic skills. Directions of the use of the worked out model are developed for diagnosis the modern state of formed projective skills and improvement of corresponding methods of studies.
Анализируется роль и место проективных умений в осуществлении компетентностного подхода. На основе анализа различных подходов к определению понятий “педагогическое проектирование”, “проективные умения” обобщается их смысл. Исходя из объединения полученных результатов и современных достижений теории и практики создания учебников, раскрыта модель формирования умений магистрантов их проектировать. Содержание модели представляет четыре основных компоненты: цель, блок знаний, блок проективних умений, результат. Выделены четыре вида проективних умений: организационные умения, информационные умения, умения моделировать, диагностические умения. Разрабатываются направления использования разработанной модели для диагностирования современного состояния сформированности у магистрантов проективних умений и усовершенствования соответствующей методики учебы.
Аналізується роль і місце проективних умінь в здійсненні компетентнісного підходу. На основі аналізу різних підходів до трактування понять ,,педагогічне проектування”, ,,проективні вміння” узагальнюється їх зміст. Виходячи з поєднання отриманих результатів і надбань сучасної теорії та практики підручникотворення, висвітлена модель формування вмінь магістрантів проектувати підручник. Зміст моделі становить чотири основні компоненти: мета, блок знань, блок проективних умінь, результат. Виділено чотири види проективних умінь: організаційні вміння, інформаційні вміння, вміння моделювати, діагностичні вміння. Розробляються напрямки використання розробленої моделі для діагностування сучасного стану сформованості у магістрантів проективних умінь та удосконалення відповідної методики навчання.
Аналізується роль і місце проективних умінь в здійсненні компетентнісного підходу. На основі аналізу різних підходів до трактування понять ,,педагогічне проектування”, ,,проективні вміння” узагальнюється  їх зміст. Виходячи з поєднання отриманих результатів і надбань сучасної теорії та практики підручникотворення, висвітлена модель формування вмінь магістрантів проектувати підручник. Зміст моделі становить чотири основні компоненти: мета, блок знань, блок проективних умінь, результат. Виділено чотири види проективних умінь: організаційні вміння, інформаційні вміння, вміння моделювати, діагностичні вміння. Розробляються напрямки використання розробленої моделі для діагностування сучасного стану сформованості у магістрантів проективних умінь та удосконалення відповідної методики навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/71
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 15, No 1 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 15, No 1 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/71/57
 
Rights Copyright (c) 2010 Nataliia Yu. Titarenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0