Запис Детальніше

PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS OF EDUCATIONAL MATERIAL PRESENTATION IN «PHYSICIST -12» TEXTBOOK FOR ACADEMIC LEVEL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS OF EDUCATIONAL MATERIAL PRESENTATION IN «PHYSICIST -12» TEXTBOOK FOR ACADEMIC LEVEL
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ У ПІДРУЧНИКУ «ФІЗИКА -12» ДЛЯ АКАДЕМІЧНОГО РІВНЯ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ У ПІДРУЧНИКУ «ФІЗИКА -12» ДЛЯ АКАДЕМІЧНОГО РІВНЯ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИЗЛОЖЕНИЯ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛА В УЧЕБНИКЕ «ФИЗИКА -12» ДЛЯ АКАДЕМИЧЕСКОГО УРОВНЯ
 
Creator Neporozhnia, Lidiia V.
 
Subject educational environment; pedagogical functions; didactic principles; content and structure of textbook; methods of forming of physical concepts; age psychology
освітнє середовище; педагогічні функції; дидактичні принципи; зміст і структура підручника; способи формування фізичних понять; вікова психологія
образовательная среда; педагогические функции; дидактические принципы; содержание и структура учебника; способы формирования физических понятий; возрастная психология
 
Description Relevance of material presented in the article is stipulated by demand-driven creation of personality-oriented educational environment to the psychological and pedagogical aspects of content, methods and forms of education, individual and psychological characteristics of students age, use of hidden reserves of the psyche. The core element of the "educational environment" in the process of learning physics is a textbook. Systems approach, the principle of the integrity of the content of educational material, its sequential presentation, taking into account the basic principles of teaching learning and psychological age characteristics of students examined in the article, will enhance the effectiveness of learning, as described in textbooks, in particular, "Physics-12" (academic level).
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребами створення особистісно орієнтованого освітнього середовища з врахуванням психолого-педагогічних аспектів змісту, методів і форм навчання, індивідуальних та психологічних вікових особливостей учнів, способів використання прихованих резервів психіки. Стрижневим елементом «освітнього середовища» в процесі навчання фізики є підручник. Застосування системного підходу, дотримання принципу цілісності змісту навчального матеріалу, послідовного його викладу, врахування основних дидактичних принципів навчання та психологічних вікових особливостей учнів, розглянутих у статті, сприятиме підвищенню результативності засвоєння навчального матеріалу, викладеного в підручниках, зокрема «Фізика-12» (академічний рівень).
Актуальность материала, изложенного, в статье, обусловлена потребностями создания личностно ориентированной образовательной среды с учетом психолого-педагогических аспектов содержания, методов и форм обучения, индивидуальных и психологических возрастных особенностей учеников, способов использования скрытых резервов психики. Стержневым элементом «образовательной среды» в процессе изучения физики является учебник. Применение системного подхода, соблюдения принципа целостности содержания учебного материала, последовательного его изложения, учета основных дидактических принципов обучения и психологических возрастных особенностей учащихся, рассмотренных в статье, будет способствовать повышению результативности усвоения учебного материала, изложенного, в учебниках, в частности «Физика-12» (академический уровень).
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребами створення особистісно орієнтованого освітнього середовища з врахуванням психолого-педагогічних аспектів змісту, методів і форм навчання, індивідуальних та психологічних вікових особливостей учнів, способів використання прихованих резервів психіки. Стрижневим елементом «освітнього середовища» в процесі навчання фізики є підручник. Застосування системного підходу, дотримання принципу цілісності змісту навчального матеріалу, послідовного його викладу, врахування основних дидактичних принципів навчання та психологічних вікових особливостей учнів, розглянутих у статті, сприятиме підвищенню результативності засвоєння навчального матеріалу, викладеного в підручниках, зокрема «Фізика-12» (академічний рівень).
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/249
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/249/235
 
Rights Copyright (c) 2010 Lidiia V. Neporozhnia
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0