METHODOLOGICAL COMPLEX OF DISTANCE LEARNING
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															METHODOLOGICAL COMPLEX OF DISTANCE LEARNING
					 НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ДИСТАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЙ КОМПЛЕКС ДИСТАЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ДИСТАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ  | 
		|
| Creator | 
															Kukharenko, Volodymyr M.
					 | 
		|
| Subject | 
															complex; distance learning; educational engineering; tutor; structure of content; rating estimation; small group; discussion
					 комплекс; дистанционное обучение; учебное проектирование; тьютор; структура содержания; рейтинговая оценка; малая группа; дискуссия комплекс; дистанційне навчання; навчальне проектування; тьютор; структура змісту; рейтингова оцінка; мала група; дискусія  | 
		|
| Description | 
															Research Laboratory of Distance Education in National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” developed methodical complex for distance learning in the University which contains 5 modules: “Distance Learning Foundations”, “Distance Learning Design”, “Distance Course Learning Materials”, “Assessment in Distance Learning” and “Tutor’s Practicum”.
					 Проблемная лаборатория дистанционного обучения НТУ “ХПИ” создала учебно-методический комплекс дистанционного обучения, который состоит из пяти модулей: “Основы дистанционного обучения”, “Проектирование дистанционного курса”, “Информационные материалы дистанционного курса”, “Контроль в дистанционном обучении” и “Практикум тьютора”. Проблемна лабораторія дистанційного навчання НТУ “ХПІ” створила навчально-методичний комплекс дистанційного навчання, що складається з п’яти модулів: “Основи дистанційного навчання”, “Проектування дистанційного курсу”, “Інформаційні матеріали дистанційного курсу”, “Контроль у дистанційному навчанні” та “Практикум тьютора”. Проблемна лабораторія дистанційного навчання НТУ “ХПІ” створила навчально-методичний комплекс дистанційного навчання, що складається з п’яти модулів: “Основи дистанційного навчання”, “Проектування дистанційного курсу”, “Інформаційні матеріали дистанційного курсу”, “Контроль у дистанційному навчанні” та “Практикум тьютора”.  | 
		|
| Publisher | 
															Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
					 | 
		|
| Contributor | 
															—
					 —  | 
		|
| Date | 
															2010-09-16
					 | 
		|
| Type | 
															info:eu-repo/semantics/article
					 info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — —  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/266
					 | 
		|
| Source | 
															Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
					 Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184  | 
		|
| Language | 
															ukr
					 | 
		|
| Relation | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/266/252
					 | 
		|
| Rights | 
															Copyright (c) 2010 Volodymyr M. Kukharenko
					 http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0  | 
		|