ЧИННИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОСТУПУ ДО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЧИННИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОСТУПУ ДО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
FACTORS OF ELECTRONIC LEARNING ACCESS IN MODERN SCHOOL ФАКТОРЫ РЕАЛИЗАЦИИ ДОСТУПА К ЭЛЕКТРОННОМУ ОБУЧЕНИЮВ СОВРЕМЕННОЙШКОЛЕ |
|
Creator |
Shyshkina, Mariya P.
|
|
Subject |
доступ; доступність; електронне навчання
access; accessibility; e-learning доступ; доступность; электронное обучение |
|
Description |
У статті охарактеризовано основні риси, що визначають сучасний стан реалізації доступу і доступності засобів інформаційно-комунікаційних технологій для учнів і вчителів. Проаналізовані поняття доступу і доступності е-навчання. Визначено основні чинники, що обумовлюють доступ до е-навчання: наявність матеріально-технічного забезпечення; якість і номенклатура електронних засобів і ресурсів навчального призначення; рівень інформаційно-комунікаційної компетентності учнів і вчителів та інші. Охарактеризовано сучасний стан реалізації доступу до засобів ІКТ у загальноосвітніх навчальних закладах. Виявлено основні напрями покращення показників доступу і доступності інформаційно-комунікаційних технологій навчання в сучасній освіті України.
In this article the main features that characterize the current state of access and accessibility of information and communication technologies for students and teachers are presented. The notions of access and accessibility of e-learning are described. The main factors that determine the accessibility of e-learning are revealed: a logistics; quality and range of electronic resources for educational purpose, the level of information and communication competencies of students and teachers. The main directions of improvement of access to information and communication technologies in modern education of Ukraine are pointed out. В статье охарактеризованы основные черты, определяющие современное состояние реализации доступа и доступности средств информационно- коммуникационных технологий для учащихся и учителей. Проанализированы понятия доступа и доступности електронного обучения. Определены основные факторы, обуславливающие доступность е-обучения: наличие материально- технического обеспечения; качество и номенклатура электронных средств и ресурсов учебного назначения; уровень информационно-коммуникационной компетентности учащихся и учителей и другие. Выявлены основные направления улучшения показателей доступности информационно-коммуникационных технологий обучения в современном образовании Украине. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-10-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/502
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 24, No 4 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 24, No 4 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 24, No 4 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 24, No 4 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/502/422
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Mariya P. Shyshkina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|