Запис Детальніше

МОДЕЛІ ГАРМОНІЗАЦІЇ МЕРЕЖНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДТРИМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛІ ГАРМОНІЗАЦІЇ МЕРЕЖНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДТРИМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
MODELS OF HARMONIZING OF NETWORK TOOLS OF ORGANIZATION AND INFORMATION TECHNOLOGICAL SUPPORT OF LEARNING AND COGNITIVE ACTIVITY
МОДЕЛИ ГАРМОНИЗАЦИИ СЕТЕВЫХ ИНСТРУМЕНТОВ ОРГАНИЗАЦИИ И ИНФОРМАЦИОННО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
 
Creator Spirin, Oleg M.
Demyanenko, Viktor M.
Zaporozhchenko, Yulia G.
Shyshkina, Mariya P.
Demyanenko, Valentyna B.
 
Subject інформаційно-комунікаційні технології; мережні інструменти; навчально-пізнавальна діяльність; навчальна взаємодія
information and communication technologies; network tools; learning-cognitive activity; educational interaction
информационно-коммуникационные технологии, сетевые инструменты, учебно-познавательная деятельность, учебная взаимодействие
 
Description Висвітлено актуальні питання гармонізації мережних інструментів організації й інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів, що є суттєвою умовою підвищення ефективності навчальної взаємодії. Обґрунтовано найбільш доцільні шляхи раціонального добору і поєднання цих мережних інструментів на основі моделей глобального освітнього простору і розподіленого навчального середовища систем відкритої освіти. Здійснено аналіз моделей мережних інструментів відкритих педагогічних систем на базі мережі Інтернет; методичних систем електронного дистанційного навчання; бібліотечних систем наукового і навчального призначення; редагування публікацій в електронних журнальних системах. Обґрунтовано доцільність використання знаннєво-орієнтованих систем з метою гармонізації мережних інструментів у термінах вказаних моделей. 
The topical problems of harmonization of network tools of organizational and information technological support of teaching and learning activities, being an essential cause of improving of efficiency of educational interaction are considered in the article. The most feasible ways of rational selection and combination of network tools for model-based global educational space and distributed learning environment of open education systems are proved. The analysis of the models of network tools of Internet-based open educational systems; methodical systems of e-learning, research and educational e-library systems; publication editing in electronic journal systems is made. Expediency of knowledge-based learning systems for harmonization of network tools in terms of these models is grounded.
Освещены актуальные вопросы гармонизации сетевых инструментов организации и информационно-технологической поддержки учебно-познавательной деятельности учащихся и студентов, что является существенным условием повышения эффективности учебного взаимодействия. Обоснованы наиболее целесообразные пути рационального подбора и сочетания этих сетевых инструментов на основе моделей глобального образовательного пространства и распределенной учебной среды систем открытого образования. Осуществлен анализ моделей сетевых инструментов открытых педагогических систем на базе сети Интернет: методических систем электронного дистанционного обучения; библиотечных систем научного и учебного назначения; редактирования публикаций в электронных журнальных системах. Обоснована целесообразность использования знание-ориентированных систем с целью гармонизации сетевых инструментов в терминах вышеуказанных моделей.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2012-12-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/774
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/774/580
 
Rights Copyright (c) 2012 Oleg M. Spirin, Viktor M. Demyanenko, Yulia G. Zaporozhchenko, Mariya P. Shyshkina, Valentyna B. Demyanenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0