Запис Детальніше

ОГЛЯД ПОРІВНЯЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СИСТЕМІ ОСВІТИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОГЛЯД ПОРІВНЯЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
REVIEW OF COMPARATIVE PEDAGOGICAL RESEARCHES IN THE FIELD OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE IN EDUCATION SYSTEM
ОБЗОР СРАВНИТЕЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ОБЛАСТИ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ
 
Creator Ovcharuk, Oksana V.
Soroko, Nataliia V.
 
Subject інформаційно-комунікаційна компетентність; інформаційно-комунікаційні технології; інформатизація освіти; система освіти
information and communication competence; information and communication technology; informatization of education; education system
информационно-коммуникационная компетентность; информационно-коммуникационные технологии; информатизация образования; система образования
 
Description У статті представлені результати аналізу міжнародного і вітчизняного досвіду щодо розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності учасників навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, які увійшли до основних наукових доробків співробітників Відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України. Виокремлено основні перешкоди для навчальних закладів і вчителів на шляху створення комп’ютерно орієнтованого навчального середовища. Обґрунтовано, що формування, розвиток та оцінювання ІК-компетентності учасників навчально-виховного процесу є актуальними питаннями, які потребують подальших досліджень для надання рекомендацій щодо напрямків удосконалення системи освіти в умовах інформаційного суспільства.
The article deals with the scientific international and Ukrainian experience on the comparative education studies on information and communication competence development by educational process participants, which became the major scientific achievement of staff of Comparative Studies Department for Information and Education Innovations of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine. The main obstacles for school teachers to the creation of computer-based learning environment are determined. The development and evaluation of educational process participants’ IT-competence are in the focus of investigation, which need studies to give recommendations to education sphere.
В статье представлены результаты анализа международного и отечественного опыта относительно развития информационно-коммуникационной компетентности участников учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях, которые вошли в основные научные статьи сотрудников Отдела компаративистики информационно-образовательных инноваций Института информационных технологий и средств обучения Национальной академии педагогических наук Украины. Выделены основные препятствия для учебных заведений и учителей на пути создания компьютерно ориентированной учебной среды. Обосновано, что формирование, развитие и оценка ИК-компетентности участников образовательного процесса являются актуальными вопросами, требующими дальнейших исследований для предоставления рекомендаций по направлениям совершенствования системы образования в условиях информационного общества.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-02-23
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1183
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 50-58
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 50-58
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 50-58
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 50-58
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1183/892
 
Rights Copyright (c) 2015 Oksana V. Ovcharuk, Nataliia V. Soroko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0