THE PROBLEM OF PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF HUMANITARIAN CYCLE SUBJECTS TO THE USE OF EDUCATIONAL PROGRAMMATIC FACILITIES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE PROBLEM OF PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF HUMANITARIAN CYCLE SUBJECTS TO THE USE OF EDUCATIONAL PROGRAMMATIC FACILITIES
ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ДО ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ПРОБЛЕМА ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ПРЕДМЕТОВ ГУМАНИТАРНОГО ЦИКЛА К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ УЧЕБНЫХ ПРОГРАММНЫХ СРЕДСТВ ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ДО ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ |
|
Creator |
Tselykh, Olena S.
|
|
Subject |
professional preparation; readiness; educational programmatic facilities
профессиональная подготовка; готовность; учебные программные средства професійна підготовка; готовність; навчальні програмні засоби |
|
Description |
The actual questions related to the development of methods and receptions of improvement of preparation of future teachers of humanitarian cycle subjects to application the educational programmatic facilities (EPF) in their professional activity are examined in the article. On the basis of the conducted research the level of readiness of students of humanitarian faculties of the South Ukrainian National Pedagogical University by K. D. Ushinskogo is analyzed the noted activity. It is set that application of educational programmatic facilities considerably intensifies professional preparation of future teachers of humanitarian cycle subjects. It is well-proven that teaching technologies which oriented on application of EPF in professional activity can considerably facilitate and improve teacher’s work to high-quality level, increase the level of knowledge and abilities of students.
В статье рассматриваются актуальные вопросы, связанные с разработкой методов и приемов усовершенствования подготовки будущих учителей предметов гуманитарного цикла к применению учебных программных средств в профессиональной деятельности. На основании проведенного исследования проанализирован уровень готовности студентов гуманитарных факультетов Южноукраинского национального педагогического университета им. К. Д. Ушинского к отмеченной деятельности. Установлено, что применение учебных программных средств значительно интенсифицирует профессиональную подготовку будущих учителей предметов гуманитарного цикла. Доказано, что технологии обучения, которые направлены на применение УПС в профессиональной деятельности, могут значительно облегчить и качественно улучшить работу преподавателя, поднять уровень знаний и умений студентов. У статті розглядаються актуальні питання, пов’язані з розробкою методів і прийомів удосконалення підготовки майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності. На підставі проведеного дослідження проаналізовано рівень готовності студентів гуманітарних факультетів Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського до зазначеної діяльності. Установлено, що застосування навчальних програмних засобів значно інтенсифікує професійну підготовку майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу. Доведено, що технології навчання, що орієнтовані на застосування НПЗ у професійній діяльності, можуть значно полегшити та якісно поліпшити роботу викладача, підняти рівень знань та вмінь студентів. У статті розглядаються актуальні питання, пов’язані з розробкою методів і прийомів удосконалення підготовки майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності. На підставі проведеного дослідження проаналізовано рівень готовності студентів гуманітарних факультетів Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського до зазначеної діяльності. Установлено, що застосування навчальних програмних засобів значно інтенсифікує професійну підготовку майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу. Доведено, що технології навчання, що орієнтовані на застосування НПЗ у професійній діяльності, можуть значно полегшити та якісно поліпшити роботу викладача, підняти рівень знань та вмінь студентів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/66
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 15, No 1 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 15, No 1 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/66/52
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olena S. Tselykh
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|