Запис Детальніше

MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN PRIMARY SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN PRIMARY SCHOOL
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В НАЧАЛЬНОМ ЗВЕНЕ ОБРАЗОВАНИЯ
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ЛАНЦІ ОСВІТИ
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ЛАНЦІ ОСВІТИ
 
Creator Andriievska, Vira M.
Olefirenko, Nadiia V.
 
Subject multimedia technologies; primary school pupils
мультимедийные технологии; младшие школьники
мультимедійні технології; молодші школярі
 
Description In the article it has been analysed a role of multimedia technologies in primary school. On the basis of conducted analysis of different approaches to interpretation of “multimedia technologies” concept the context of this term is summarized. It is grounded an expedience of the use of multimedia in primary school practice as well as the types of multimedia technologies are selected. The factors which must be taken into account during organization the work of primary school pupils with programmatic facilities such as features of psychophysiologic development of primary school pupils and their educational-cognitive activity; didactics potential of multimedia technologies; features of the use of multimedia in studies; requirements to introduction of multimedia in the educational process of primary school are considered.
Анализируется роль мультимедийных технологий в практике начального образования. На основе анализа различных подходов к трактовке понятия обобщается содержание понятия «мультимедийные технологии». Обосновывается целесообразность использования мультимедиа в практике начальной школы, и выделяются виды мультимедийных технологий. Освещает ряд факторов, которые необходимо учитывать при организации работы учеников младшего школьного возраста с программными средствами: особенности психофизиологического развития учеников младшего школьного возраста; особенности их учебно-познавательной деятельности; дидактичный потенциал мультимедийных технологий; особенности использования мультимедиа в учебе; требования к внедрению мультимедиа в учебном процессе начальной школы.
Аналізується роль мультимедійних технологій у практиці початкового навчання. На основі аналізу різних підходів до трактування поняття “мультимедійні технології” узагальнюється зміст поняття. Обґрунтовується доцільність використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлюються види мультимедійних технологій. Висвітлюється низка факторів, які необхідно враховувати при організації роботи учнів молодшого шкільного віку з програмними засобами: особливості психофізіологічного розвитку учнів молодшого шкільного віку; особливості їх навчально-пізнавальної діяльності; дидактичний потенціал мультимедійних технологій; особливості використання мультимедіа у навчанні; вимоги до впровадження мультимедіа у навчальному процесі початкової школи.
Аналізується роль мультимедійних технологій у практиці початкового навчання. На основі аналізу різних підходів до трактування поняття “мультимедійні технології” узагальнюється зміст поняття. Обґрунтовується доцільність використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлюються види мультимедійних технологій. Висвітлюється низка факторів, які необхідно враховувати при організації роботи учнів молодшого шкільного віку з програмними засобами: особливості психофізіологічного розвитку учнів молодшого шкільного віку; особливості їх навчально-пізнавальної діяльності; дидактичний потенціал мультимедійних технологій; особливості використання мультимедіа у навчанні; вимоги до впровадження мультимедіа у навчальному процесі початкової школи.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/228
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/228/214
 
Rights Copyright (c) 2010 Vira M. Andriievska, Nadiia V. Olefirenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0