Запис Детальніше

OBJECTIVE AND TASKS OF INFORMATICS TEACHERS PROFESSIONAL TRAINING UNDER CREDIT-MODULAR SYSTEM

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title OBJECTIVE AND TASKS OF INFORMATICS TEACHERS PROFESSIONAL TRAINING UNDER CREDIT-MODULAR SYSTEM
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
ЦЕЛЬ И ЗАДАЧИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ИНФОРМАТИКИ ПО КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЕ
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
 
Creator Spirin, Oleg M.
 
Subject informatics teacher; objective of professional training; credit-modular system
учитель информатики; цель профессиональной подготовки; кредитно-модульная система
учитель інформатики; мета фахової підготовки; кредитно-модульна система
 
Description The article features the general tasks of personality training, upbringing and development, determined by the transfer to the new information society. The author specifies the objective of informatics teachers professional training under the credit-modular system. The author analyzes major tasks and preconditions for the students' constructing individual trajectories of basic professional training on the basis of education credits and modular training technologies.
В статье рассмотрены общие задачи обучения, воспитания и развития личности, обусловленные переходом к новому информационному обществу. Уточнена цель профессиональной подготовки учителя информатики в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Рассмотрены основные задачи и предусловия для построения студентами индивидуальных траекторий базовой профессиональной подготовки на основе использования образовательных кредитов и модульных технологий обучения.
У статті розглянуто загальні завдання навчання, виховання та розвитку особистості, зумовлені переходом до нового інформаційного суспільства. Уточнено мету фахової підготовки вчителя інформатики в умовах впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розглянуто основні завдання та передумови для побудови студентами індивідуальних траєкторій базової професійної підготовки на основі використання освітніх кредитів і модульних технологій навчання.
У статті розглянуто загальні завдання навчання, виховання та розвитку особистості, зумовлені переходом до нового інформаційного суспільства. Уточнено мету фахової підготовки вчителя інформатики в умовах впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розглянуто основні завдання та передумови для побудови студентами індивідуальних траєкторій базової професійної підготовки на основі використання освітніх кредитів і модульних технологій навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/261
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/261/247
 
Rights Copyright (c) 2010 Oleg M. Spirin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0