APPLICATION OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AT THE STUDY OF LANGUAGES IN THE FOREIGN COUNTRIES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
APPLICATION OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AT THE STUDY OF LANGUAGES IN THE FOREIGN COUNTRIES
ПРИМЕНЕНИЕ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ЯЗЫКОВ В СТРАНАХ ЗАРУБЕЖЬЯ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВ У КРАЇНАХ ЗАРУБІЖЖЯ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВ У КРАЇНАХ ЗАРУБІЖЖЯ |
|
Creator |
Soroko, Nataliia V.
|
|
Subject |
multimedia; computer; language teaching; computer-assisted language learning
мультимедия; компьютер; обучение языкам; компьютерная поддержка обучения языкам мультимедіа; комп’ютер; навчання мов; комп’ютерна підтримка навчання мов |
|
Description |
This article is about problems how multimedia has been used and is being used for language teaching. It focuses not on a technical description of hardware and software, but rather on the pedagogical questions that teachers have considered in using computers in the classroom. It focuses on USA, Germany, Poland, Bulgaria, Czech Republic, Russia and Ukraine.
Статья дает краткий обзор того, как мультимедийные средства были использованы и уже используются для обучения языкам в разных странах. Она посвящена не только описанию технических средств и программного обеспечения, а и педагогическим вопросам использования компьютеров в учебном процессе. Акцентируется внимание на США, Германии, Польши, Болгарии, Чехии, России и Украине. Стаття дає короткий ретроспективний та чинний огляд використання мультимедійних засобів при навчанні мов у різних країнах. Вона присвячена не тільки опису технічних засобів та програмного забезпечення, а й педагогічним питанням використання комп’ютерів в навчальному процесі. Акцентується увага на США, Германії, Польщі, Болгарії, Чехії, Росії та Україні. Стаття дає короткий ретроспективний та чинний огляд використання мультимедійних засобів при навчанні мов у різних країнах. Вона присвячена не тільки опису технічних засобів та програмного забезпечення, а й педагогічним питанням використання комп’ютерів в навчальному процесі. Акцентується увага на США, Германії, Польщі, Болгарії, Чехії, Росії та Україні. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/277
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 2, No 1 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 2, No 1 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 2, No 1 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 2, No 1 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/277/263
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Nataliia V. Soroko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|