Запис Детальніше

PSYCHOLOGICAL PEDAGOGICAL ASPECTS OF ICT APPLICATION IN PRIMARY SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PSYCHOLOGICAL PEDAGOGICAL ASPECTS OF ICT APPLICATION IN PRIMARY SCHOOL
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРИМЕНЕНИЯ ИКТ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
 
Creator Lavrentieva, Galina P.
 
Subject information and communication technologies; requirements; primary school; health care; teaching tips
информационно-коммуникационных технологии; требования; начальная школа; сохранение здоровья; методические советы
інформаційно-комунікаційні технології; вимоги; початкова школа; збереження здоров’я; методичні поради
 
Description Outlined psychological factors that affect the health of primary school student and help avoid adverse effects on personality development in terms of information society. We consider the complex of psychological and educational, keeping health requirements to be followed by teachers in educational work with children, applying information and communication technologies, including ergonomic factors, workplace rules and organization the working time with computer, requirements on electronic tools selection. Presented teaching tips for teachers to implement ICT in the learning process of primary school children.
Определены психологические факторы, влияющие на сохранение здоровья ученика начальной школы и способствующие избеганию негативных воздействий на развитие личности в условиях формирования информационного общества. Рассмотрен комплекс психолого-педагогических, здоровьясохраняющих  требований, которые необходимо соблюдать учителям в учебно-воспитательной работе с детьми, применяя информационно-коммуникационные технологии, среди которых эргономические факторы, правила оснащения рабочего места и организации временного режима работы с компьютером, требования по отбору электронных средств. Предоставлены методические советы для учителей по внедрению ИКТ в учебный процесс детей младшего школьного возраста.
Окреслені психологічні чинники, які впливають на збереження здоров’я учня початкової школи і сприяють уникненню негативних впливів на розвиток особистості в умовах формування інформаційного суспільства. Розглянуто комплекс психолого-педагогічних, здоров’язбережувальних вимог, яких необхідно дотримуватись вчителям у навчально-виховній роботі з дітьми, застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології, серед яких ергономічні чинники, правила оснащення робочого місця й організації часового режиму роботи з комп’ютером, вимоги щодо добору електронних засобів. Надані методичні поради для вчителів щодо запровадження ІКТ у навчальний процес дітей молодшого шкільного віку. 
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-06-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/675
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 29, No 3 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 29, No 3 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 29, No 3 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 29, No 3 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/675/511
 
Rights Copyright (c) 2012 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0