Запис Детальніше

ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩ ДИНАМІЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩ ДИНАМІЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
TECHNOLOGIES OF APPLICATION OF DYNAMIC GEOMETRY ENVIRONMENTS
ТЕХНОЛОГИИ ПРИМЕНЕНИЯ СРЕД ДИНАМИЧЕСКОЙ ГЕОМЕТРИИ
 
Creator Zeleniak, Oleg P.
 
Subject комп’ютерно-орієнтовані технології; середовища динамічної геометрії; моделювання; геометрична конфігурація; міжпредметні зв’язки; дослідницький підхід
computer-oriented technologies; environment of dynamic geometry; modeling; geometric configuration; intersubject relations; the research approach
компьютерно ориентированные технологии; среды динамической геометрии; моделирование; геометрическая конфигурация; межпредметные связи; исследовательский подход
 
Description У статті розглянуті окремі проблеми і технології навчання геометрії із застосуванням динамічних середовищ учнів класів з поглибленим і профільним вивченням математики. Інтегроване застосування знань з геометрії, алгебри і математичного аналізу, інформатики сприяє реалізації міжпредметних зв’язків і знайомить учнів з елементами дослідницького підходу. Наголошено на актуальності створення комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання математики, внесенні відповідних змін до навчальних програм і посібників, проведенні системних досліджень ефективності їх застосування з урахуванням педагогічних ризиків.
The paper considers some problems and technologies of teaching geometry using dynamic geometry environments to students of advanced classes and specialized study of mathematics. Integrated application of knowledge of geometry, algebra and mathematical analysis and computer science provides implementation of intersubject relations and introduces to students the elements of the research approach. The author emphasizes the urgency of creating computer-oriented technologies in teaching mathematics, making appropriate amendments to the curriculum and textbooks, conducting systematic research of the effectiveness of their application considering educational risks.
В статье рассмотрены отдельные проблемы и технологии обучения геометрии с применением динамических сред учащихся классов с углубленным и профильным изучением математики. Интегрированное применение знаний по геометрии, информатике, алгебре и математическому анализу способствует реализации межпредметных связей и знакомит учащихся с элементами исследовательского подхода. Отмечена актуальность создания компьютерно ориентированных технологий обучения математике, внесения соответствующих изменений в учебные программы и пособия, проведения системных иследований эффективности их применения с учетом педагогических рисков.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor
 
Date 2013-09-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/x-rar
application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/861
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 36, No 4 (2013); 40-56
Информационные технологии и средства обучения; Vol 36, No 4 (2013); 40-56
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 40-56
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 40-56
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/861/679
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/861/657
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/downloadSuppFile/861/35
 
Rights Copyright (c) 2013 Oleg P. Zeleniak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0