КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ БАКАЛАВРІВ КОМП’ЮТЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ БАКАЛАВРІВ КОМП’ЮТЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
COMPUTER-INTEGRATED TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF FOREIGN LANGUAGES TEACHING FOR BACHELORS IN COMPUTER SCIENCES КОМПЬЮТЕРНО-ИНТЕГРИРОВАННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ БАКАЛАВРОВ КОМП’ЮТЕРНЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ |
|
Creator |
Dobrovolska, Nataliia L.
|
|
Subject |
Інтернет; освітнє середовище; електронні засоби навчального призначення; друковані й електронні джерела; інформаційний ресурс
Internet; educational environment; electronic media for educational purposes; printed and electronic sources; information resource Интернет; образовательная среда; электронные средства учебного назначения; печатные и электронные источники; информационный ресурс |
|
Description |
Роботу присвячено впровадженню нових інформаційних технологій у процес навчання англійської мови студентів технічних вищих навчальних закладів. Означено, що імплементація Інтернету в процес навчання розширює зону індивідуальної активності кожного студента. Метою статті є визначення методичних переваг вивчення іноземної мови професійного спрямування з використанням спеціально розроблених і підготовлених електронних засобів навчального призначення бакалаврами напряму підготовки «Комп’ютерні науки». Доведено, що спеціально розроблені комп’ютерні освітні технології з курсу іноземної мови мають високий ступінь інтерактивного, індивідуального навчання, підвищують мотивацію студентів до отримання інформації.
The present work addresses the problem of modern information technologies implementation into the process of technical colleges students ESP English teaching. It is defined that the using of the Internet resources in the learning process extends the individual activity of each student. The focus of the study is designation of methodological advantages of ESP learning using specially designed electronic tutorial for "Computer Sciences" bachelors training. It is proved that specially designed computer educational technologies for foreign language courses have a high degree of interactivity, provide opportunity for individual learning, increase students' motivation to obtain information. Работа посвящена внедрению новых информационных технологий в процесс обучения английскому языку профессиональной направленности студентов технических вузов. Определено, что имплементация Интернета в процесс обучения расширяет зону индивидуальной активности каждого студента. Целью статьи является определение методических преимуществ изучения иностранного языка с использованием специально разработанных и подготовленных электронных средств учебного назначения бакалаврами направления подготовки «Компьютерные науки». Доказано, что специально разработанные компьютерные образовательные технологии для курса иностранного языка имеют высокую степень интерактивности, предоставляют возможность индивидуального обучения, повышают мотивацию студентов к получению информации. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-05-15
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1043
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 168-177
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 168-177 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 168-177 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 168-177 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1043/792
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Nataliia L. Dobrovolska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|