МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ МАС-МЕДІА
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ МАС-МЕДІА
MULTIMEDIA CREATIVE PROJECT AS A TRAINING TECHNOLOGY OF FUTURE SPECIALISTS IN THE FIELD OF MASS MEDIA МУЛЬТИМЕДИЙНЫЙ ТВОРЧЕСКИЙ ПРОЕКТ КАК ТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ В ОБЛАСТИ МАСС-МЕДИА |
|
Creator |
Yanenko, Yaroslav V.
|
|
Subject |
вища освіта; мультимедіа; творчий проект
higher education; multi-media; creative project высшее образование; мультимедиа; творческий проект |
|
Description |
У результаті дослідження визначено особливості сучасних творчих проектів як технології навчання майбутніх фахівців у галузі засобів масової інформації, реклами і зв'язків з громадськістю. Особлива увага приділяється аналізу понять «мультимедіа» і «творчий проект». У статті запропоновано практичні приклади реалізації мультимедійних творчих проектів, виконані студентами спеціальностей «Журналістика» і «Реклама і зв'язки з громадськістю» Сумського державного університету у межах вивчення фахових дисциплін «Брендинг» і «Практика рекламної діяльності». Наведено приклади творчих завдань як короткотермінових творчих проектів з дисципліни «Теорія реклами».
The study defines the characteristics of modern creative projects as a technology of training of future specialists in the field of media, advertising and public relations. Special attention is paid to analysis of the concepts of «multimedia» and «creative project». The article offers practical examples of implementation of multimedia creative projects made by students in «Journalism» and «Advertising and public relations» of Sumy State University in the study of special subjects «Branding» and «Practice of advertising». Examples of creative jobs as a short-term creative projects in the discipline «Theory of advertising» are presented. В результате исследования определены особенности современных творческих проектов как технологии обучения будущих специалистов в области средств массовой информации, рекламы и связей с общественностью. Особое внимание уделяется анализу понятий «мультимедиа» и «творческий проект». В статье предложены практические примеры реализации мультимедийных творческих проектов, выполненные студентами специальностей «Журналистика» и «Реклама и связи с общественностью» Сумского государственного университета в рамках изучения специальных дисциплин «Брендинг» и «Практика рекламной деятельности». Приведены примеры творческих заданий как краткосрочных творческих проектов по дисциплине «Теория рекламы». |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-12-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1155
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 44, No 6 (2014); 134-140
Информационные технологии и средства обучения; Vol 44, No 6 (2014); 134-140 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 134-140 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 134-140 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1155/867
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Yaroslav V. Yanenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|