THE CONTENT OF PROGRAM STUDIES ON ICT BASIS FOR TEACHERS OF COMPREHENSIVE EDUCATIONAL ESTABLISHMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE CONTENT OF PROGRAM STUDIES ON ICT BASIS FOR TEACHERS OF COMPREHENSIVE EDUCATIONAL ESTABLISHMENT
ЗМІСТ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ З ОСНОВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ СОДЕРЖАНИЕ УЧЕБНОЙ ПРОГРАМЫ ПО ОСНОВАМ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ЗАВЕДЕНИЯ ЗМІСТ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ З ОСНОВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ |
|
Creator |
Hrabovskyi, Petro P.
|
|
Subject |
information competence of a teacher; content of studies; differentiated approach; andragogical principles
информационная компетентность учителя; содержание учебы; дифференцированный подход; андрагогические принципы інформаційна компетентність вчителя; зміст навчання; диференційований підхід; андрагогічні принципи |
|
Description |
The article deals with the problems of ICT that must provide the development of information competence of a teacher during in-service teachers’ training in the system of post graduate pedagogical education. The offered maintenance of studies was certain on the basis of the differentiated approach and perspective directions of the use of information technologies in studies.
В статье обоснованно содержание учебной программы основ ИКТ, что должно обеспечить развитие информационной компетентности учителя во время повышения квалификации в системе последипломного педагогического образования. Предложенное содержание обучения было определенно на основании дифференцированного подхода и перспективных направлений использования информационных технологий в обучении. У статті обґрунтовано зміст навчання основ ІКТ, що має забезпечити розвиток інформаційної компетентності вчителя під час підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Запропонований зміст навчання був визначений на основі диференційованого підходу та перспективних напрямів використання інформаційних технологій в навчанні. У статті обґрунтовано зміст навчання основ ІКТ, що має забезпечити розвиток інформаційної компетентності вчителя під час підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Запропонований зміст навчання був визначений на основі диференційованого підходу та перспективних напрямів використання інформаційних технологій в навчанні. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/77
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/77/63
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Petro P. Hrabovskyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|