Запис Детальніше

THE FORMING OF NEW METHODOLOGICAL PARADIGM OF EDUCATION AND SCIENCE MANAGEMENT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE FORMING OF NEW METHODOLOGICAL PARADIGM OF EDUCATION AND SCIENCE MANAGEMENT
ФОРМИРОВАНИЕ НОВОЙ МЕТОДОЛОГИЧЕСКОЙ ПАРАДИГМЫ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЕМ И НАУКОЙ
ФОРМУВАННЯ НОВОЇ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ І НАУКОЮ
ФОРМУВАННЯ НОВОЇ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ І НАУКОЮ
 
Creator Rakovskyi, Khrystian V.
Rakovska, Nataliia Kh.
Meteshkin, Kostiantyn O.
 
Subject education; science; informatization; methodological paradigm; information and computer systems of management; artificial intelligence
образование; наука; информатизация; методологическая парадигма; проблема; информационно-компьютерные системы управления; искусственный интеллект
освіта; наука; інформатизація; методологічна парадигма; інформаційно-комп’ютерні системи управління; штучний інтелект
 
Description The process and phenomena connected with the initiation of new methodological paradigm of the scientific and educational management in Ukraine has been investigated. The paradigm is conditioned by global tendencies of informatization, development of communicative means and integrative processes in education and science.
Исследованы процессы и явления, связанные с зарождением в Украине новой методологической парадигмы управления образованием и наукой. Она обусловлена глобальными тенденциями информатизации, развитием коммуникационных средств, а также интеграционными процессами в образовании и науке.
У статті досліджені процеси та явища, пов’язані із зародженням в Україні нової методологічної парадигми управління освітою і наукою, яка обумовлена глобальними тенденціями інформатизації, розвитком комунікаційних засобів, а також інтеграційними процесами в освіті та науці.
У статті досліджені процеси та явища, пов’язані із зародженням в Україні нової методологічної парадигми управління освітою і наукою, яка обумовлена глобальними тенденціями інформатизації, розвитком комунікаційних засобів, а також інтеграційними процесами в освіті та науці.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/93
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 8, No 4 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 8, No 4 (2008)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 8, No 4 (2008)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 8, No 4 (2008)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/93/79
 
Rights Copyright (c) 2010 Khrystian V. Rakovskyi, Nataliia Kh. Rakovska, Kostiantyn O. Meteshkin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0