Запис Детальніше

MODERN PRIMARY SCHOOL TEACHER’S TIFLOINFORMATION COMPETENCES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MODERN PRIMARY SCHOOL TEACHER’S TIFLOINFORMATION COMPETENCES
ТИФЛОІНФОРМАЦІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
ТИФЛОИНФОРМАЦИОННЫЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ СОВРЕМЕННОГО УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
 
Creator Kosova, Kateryna O.
 
Subject компетентності у сфері ІКТ; діти з порушенням зору; учителі початкових класів; тифлоінформаційні компетентності
competences in ICT; children with visual impairments; primary school teachers; tifloinformation competences.
компетентности в сфере ИКТ; дети с нарушением зрения; учителя начальных классов; тифлоинформационные компетентности
 
Description Tendencies of integration of visual impaired children to the mass schools as well as significant value of information-communication technologies (ICT) in the education of these children require corresponding training of primary school teachers. The purpose of this article is to analyse the approaches to the concept of ICT-competence with further definition of primary school teacher’s tifloinformation competences. Literature analysis has discovered that there is no connection between ICT-competences and pupil with visual impairments yet. As a result, the list of primary school teacher’s tifloinformation competences was formulated. The objective of further investigations consist in the development of techniques essential for creation of corresponding competences.
Тенденції до навчання дітей з порушенням зору в масових школах з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) висувають певні вимоги до відповідної підготовки вчителів початкових класів. Метою статті є аналіз підходів до формулювання поняття компетенції/компетентності в галузі ІКТ з наступним визначенням змісту спеціальних компетентностей учителів початкових класів, які пропонується назвати тифлоінформаційними. На підставі аналізу літератури, зроблено висновок про відсутність у змісті ІКТ-компетенцій/компетентностей, пов'язаних із суб'єктом навчання з порушенням зору і сформульовано перелік тифлоінформаційних компетентностей учителя початкових класів. Завданням для подальших досліджень є розробка методик формування відповідних компетентностей.
Тенденции к обучению детей с нарушением зрения в массовых школах с определяющим значением информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в обучении таких детей предъявляют требования к соответствующей подготовке учителей начальных классов. Целью статьи является анализ подходов к формулированию понятия компетенции/компетентности в области ИКТ с последующим определением содержания специальных компетентностей учителей начальных классов, которые предлагается назвать тифлоинформационными. На основании анализа литературы, сделан вывод об отсутствии в содержании ИКТ- компетенций/компетентностей связи с субъектом обучения с нарушением зрения и сформулирован перечень тифлоинформационных компетентностей учителя начальных классов. Задачей для дальнейших исследований является разработка методик формирования соответствующих компетентностей.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2011-02-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/353
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 19, No 5 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 19, No 5 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/353/311
 
Rights Copyright (c) 2011 Kateryna O. Kosova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0