VIRTUAL COMMUNITIES IN THE FOREIGN SCIENTISTS’ RESEARCHES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
VIRTUAL COMMUNITIES IN THE FOREIGN SCIENTISTS’ RESEARCHES
ВИРТУАЛЬНЫЕ СООБЩЕСТВА В ИССЛЕДОВАНИЯХ ЗАРУБЕЖНЫХ УЧЕНЫХ ВІРТУАЛЬНІ СПІЛЬНОТИ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ЗАРУБІЖНИХ ВЧЕНИХ |
|
Creator |
Lytvynova, Svitlana G.
|
|
Subject |
virtual community; subject virtual community; structure of virtual community; mathematics education; network; quality of school education; types of communities; stable virtual community; popular virtual community; active virtual community; knowledge base
виртуальное сообщество; виртуальные предметные сообщества; структура виртуального сообщества; естественно-математическое образование; сеть; качество школьного образования; виды сообществ; стабильное виртуальное сообщество; популярное виртуальное сообществ структура віртуальної спільноти; природничо-математична освіта; мережа; види спільнот; стабільна віртуальна спільнота; популярна віртуальна спільнота; активна віртуальна спільнота; база знань |
|
Description |
The article analyzes the results of the study of subject virtual community of foreign countries, highlighted two aspects of communication in virtual community - social and technological, its components: strategy, goals, people, software environment, place, action and cooperation, technical and technological features, refined conceptual model of virtual community, defined the problem of virtual communities as a willingness to share knowledge with other members, four types of motivation collaboration in the community that we should know for collaboration in the community
Статья посвящена анализу результатов исследования виртуальных предметных сообществ зарубежных стран, выделено два аспекта относительно общения в виртуальных сообществах как социальный и технологический, определены ее составляющие: стратегия, цели, люди, программная среда, место, действия и сотрудничество, особенности технические и технологические, уточнена концептуальная модель виртуального сообщества, определены проблемы развития виртуальных сообществ как готовность делиться знаниями с другими членами, четыре вида мотивации коллаборации в сообществе, что надо знать для продуктивного сотрудничества в сообществе. Стаття присвячена аналізу результатів дослідження віртуальних предметних спільнот ученими зарубіжних країн, виділено два аспекти щодо спілкування у віртуальних спільнотах як соціальний і технологічний, визначено її складові: стратегія, цілі, люди, програмне середовище, місце, дії та співпраця, особливості технічні і технологічні, уточнена концептуальна модель віртуальної спільноти, визначено проблему розвитку віртуальних спільнот як готовність ділитися знаннями з іншими членами і чотири види мотивації колаборації у спільноті, визначено, що треба знати для продуктивної співпраці у спільноті. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-07
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/711
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 31, No 5 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/711/539
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|