PROPAEDEUTICS OF LEARNING OF ICT BASICS IN PRESCHOOL AND EARLY SCHOOL YEARS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PROPAEDEUTICS OF LEARNING OF ICT BASICS IN PRESCHOOL AND EARLY SCHOOL YEARS
ПРОПЕДЕВТИКА ОБУЧЕНИЯ ОСНОВАМ ИНФОРМАТИКИ В СТАРШЕМ ДОШКОЛЬНОМ И МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ ОСНОВ ІНФОРМАТИКИ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ І МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ |
|
Creator |
Lavrentieva, Galina P.
|
|
Subject |
propaedeutics; teaching computer science; pre-school age; primary school age
пропедевтика; обучение информатике; дошкольный возраст; младший школьный возраст пропедевтика; навчання інформатики; дошкільний вік; молодший шкільний вік |
|
Description |
This article highlights the propaedeutic of ICT basics learning in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous propaedeutic of learning of ICT basics. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of preschool age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential to health preservation of preschool children are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of ICT learning are outlined.
Данная статья освещает вопросы пропедевтики обучения основам информатики в старшем дошкольном и младшем школьном возрасте. В ней раскрываются принципы, концептуальные основы, механизмы реализации непрерывного обучения основам информатики. Исследуются процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей дошкольного возраста. Определяются факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для сохранения здоровья детей дошкольного возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, направленные на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, существенные при проведении пропедевтики обучения информационным технологиям. Дана стаття висвітлює питання пропедевтики навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. У ній розкриваються принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного навчання основ інформатики. Досліджуються процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховному процесі для дітей дошкільного віку. Визначаються чинники, які впливають на ефективність навчання і безпечне використання комп'ютерної техніки, які суттєві для збереження здоров’я дітей дошкільного віку. Викладені методичні поради і психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини у використанні комп’ютерних розвивально ігрових і навчальних засобів, що є суттєві для здійснення пропедевтики навчання інформаційних технологій. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-06-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/849
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 35, No 3 (2013); 22-35
Информационные технологии и средства обучения; Vol 35, No 3 (2013); 22-35 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 22-35 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 22-35 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/849/623
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|