Запис Детальніше

ПОНЯТТЯ Й ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПОНЯТТЯ Й ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
CONCEPTS AND CHARACTERISTICS OF CLOUD ORIENTED LEARNING ENVIRONMENT OF SCHOOL
ПОНЯТИЯ И ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОБЛАКО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ ШКОЛЫ
 
Creator Lytvynova, Svitlana G.
 
Subject хмаро орієнтоване навчальне середовище; навчальна мобільність; ХОНС; компоненти; переваги; особливості
cloud computing; cloud oriented learning environment; learning mobility; COLE; components; advantages; features
облако ориентированная учебная среда; учебная мобильность; ООУС; компоненты; преимущества; особенности
 
Description У статті розкрито основні поняття і характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу. Визначено поняття «хмаро орієнтоване навчальне середовище», «навчальна мобільність», вимоги до ХОНС, мету створення, структурні компоненти, моделі розгортання й обслуговування, наведено порівняння чотирьох хмарних сховищ, описано суб’єкти й об’єкти ХОНС, уточнено зміст просторово-семантичного, змістовно-методичного та комунікаційно-організаційного компонентів, визначено переваги й особливості хмарних обчислень. Встановлено, що ХОНС створює умови для активної співпраці, забезпечує мобільність суб’єктів навчання і віртуалізацію об’єктів, доступне будь-де і будь-коли, забезпечує розвиток творчості й інноваційності, критичного мислення, уміння розв’язувати проблеми; розвивати комунікативні, співробітницькі, життєві та кар’єрні навички, працювати з даними, медіа і розвивати компетентності з ІКТ як учнів, так і вчителів.
The article deals with the basic concepts and characteristics of cloud oriented learning environment (COLE) of secondary school. It is examined the concept of "cloud oriented learning environment", "mobility training", the requirements for COLE, the goal of creating, the structural components, model deployment, maintenance. Four cloud storages are compared; the subjects and objects of COLE are described; the meaning of spatial and semantic, content and methodical, communication and organizational components are clarified; the benefits and features of cloud computing are defined. It is found that COLE creates conditions for active cooperation, provides mobility of learning process participants, and objects’ virtualization. It is available anywhere and at any time, ensures the development of creativity and innovation, critical thinking, ability to solve problems, to develop communicative, cooperative, life and career skills, to work with data, media, to develop ICT competence either of students and teachers.
В статье раскрыты основные понятия и характеристики облако ориентированной учебной среды (ООУС) общеобразовательного учебного заведения. Определены понятия «облако ориентированная учебная среда», «учебная мобильность», требования к ООУС, цель создания, структурные компоненты, модели развертывания и обслуживания, приведено сравнение четырех облачных хранилищ, описаны субъекты и объекты ООУС, уточнено содержание пространственно-семантического, содержательно-методического и коммуникационно-организационного компонентов, определены преимущества и особенности облачных вычислений. Установлено, что ООУС создает условия для активного сотрудничества, обеспечивает мобильность субъектов обучения и виртуализацию объектов, доступна в любом месте и в любое время, обеспечивает развитие творчества и инновационности, критического мышления, умения решать проблемы, развивать коммуникативные, жизненные, карьерные навыки и навыки сотрудничества, работать с данными, медиа и развивать ИК-компетентности как учеников, так и учителей.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-04-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/970
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 40, No 2 (2014); 26-41
Информационные технологии и средства обучения; Vol 40, No 2 (2014); 26-41
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 26-41
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 40, No 2 (2014); 26-41
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/970/756
 
Rights Copyright (c) 2014 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0