“I AM OFFLINE”: MEASURING BARRIERS TO OPEN ONLINE LEARNING IN THE PHILIPPINES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
“I AM OFFLINE”: MEASURING BARRIERS TO OPEN ONLINE LEARNING IN THE PHILIPPINES
"Я ПОЗА ІНТЕРНЕТОМ": ВИМІРЮЮЧИ ПЕРЕШКОДИ ДЛЯ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ НА ФІЛІППІНАХ "Я ВНЕ ИНТЕРНЕТА": ИЗМЕРЯЯ ПРЕПЯТСТВИЯ ДЛЯ ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЯ НА ФИЛИППИНАХ |
|
Creator |
Marcial, Dave E.
Caballero, Rey Dennis B. Rendal, Jeambe B. Patrimonio, Gereo A. |
|
Subject |
online learning; ICT in Education; open online learning
онлайн навчання; ІКТ в освіті; відкрите онлайн навчання онлайн обучение; ИКТ в образовании; открытое онлайн обучение |
|
Description |
Open online learning provides new opportunities for students and teachers. However, research shows that completion rates in open online courses are typically low. This paper presents an empirical analysis of the degree of the barriers to open online learning. The respondents are teachers at the tertiary level in the Philippines who experienced a full distance online learning. Responses from 44 respondents were included in the analysis using an adapted survey questionnaire. The study reveals that Internet cost and access and technical problems are substantial barriers to open online learning while social interaction is somewhat of a barrier. It is concluded that infrastructure and technical accessibility are the priority considerations in online learning.
Відкрите онлайн навчання надає нові можливості для студентів і викладачів. Тим не менш, дослідження показує, що процент студентів, які закінчили онлайн курси досить низький. Ця стаття представляє емпіричний аналіз ступеня бар'єрів для того, щоб започаткувати онлайн-навчання. Респондентами виступили вчителі системи вищої освіти на Філіппінах, які пройшли повний курс дистанційного навчання. Аналіз включає відповіді 44 респондентів на запитання підготовленої для дослідження анкети. Результати дослідження показують, що значними перешкодами для започаткування онлайн-навчання є вартість і доступ до мережі Інтернет, технічні проблеми пов’язані з цим, окрім того, певним барєром є соціальна взаємодія. Зроблено висновки, що інфраструктура та доступність з технічної точки зору є пріоритетними для розвитку онлайн-навчання. Открытое онлайн обучение предоставляет новые возможности для студентов и преподавателей. Тем не менее, исследование показывает, что процент студентов, которые закончили онлайн курсы достаточно низкий. Эта статья представляет эмпирический анализ степени барьеров для того, чтобы открыть онлайн-обучения. Респондентами выступили учителя системы высшего образования на Филиппинах, которые прошли полный курс дистанционного обучения. Анализ включает ответы 44 респондентов на вопросы подготовленной для исследования анкеты. Результаты исследования показывают, что значительные препятствия для онлайн-обучения является стоимость и доступ к сети Интернет, технические проблемы, связанные с этим, кроме того, определенным барьером является социальное взаимодействие. Сделаны выводы, что инфраструктура и доступность, с технической точки зрения, являются приоритетными для развития онлайн-обучения. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-02-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття рецензируемая статья Peer-reviewed Article |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1170
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 28-41
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 28-41 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 28-41 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 28-41 2076-8184 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1170/886
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Dave E. Marcial, Rey Dennis B. Caballero, Jeambe B. Rendal, Gereo A. Patrimonio
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|