Запис Детальніше

CASE STUDIES OF WEB-RESOURCES APPLICATION IN THE PRACTICAL COURSE OF NATURAL RESERVES EDUCATION

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CASE STUDIES OF WEB-RESOURCES APPLICATION IN THE PRACTICAL COURSE OF NATURAL RESERVES EDUCATION
ПРИМЕРЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСОВ В ПРАКТИЧЕСКОМ КУРСЕ ДИСЦИПЛИНЫ «ЗАПОВЕДНОЕ ДЕЛО»
ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПРАКТИЧНОМУ КУРСІ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАПОВІДНА СПРАВА»
 
Creator Fedoniuk, Vitalina V.
Ivantsіv, Vasyl V.
Fedoniuk, Mykola А.
Pankevych, Serhiy H.
 
Subject information resources; sites of environmental organizations; Red Book & Red List; natural reserves management; natural protected areas; practical work; rare and endangered species
информационный ресурс; сайты природоохранных организаций; Красная книга; заповедное дело; природно-заповедный фонд; практическая работа; редкие и исчезающие виды
інформаційний ресурс; сайти природоохоронних організацій; Червона книга; заповідна справа; природно-заповідний фонд; практична робота; рідкісні і зникаючі види
 
Description The main categories of web-resources for natural reserves studying are analyzed (sites of state institutions, of public and international nature protection organizations and conventions, electronic libraries and thematic databases etc). The basic operation and features of work with interactive pages of the Red Book of Ukraine and the IUCN Red List are described. Expediency of use of various cartographical online resources for training of natural reserves education is estimated. The topics and examples of specific wording and practical individual classes, based on the use of specialized web-resources, are outlined. Examples of statement of a creative task in the analysis of webpages of national parks of Ukraine are given.
Осуществлен обзор основных категорий электронных ресурсов, которые могут использоваться при изучении заповедного дела — сайтов государственных учреждений, общественных и международных природоохранных организаций и конвенций, электронных библиотек и тематических баз данных. Описаны основные возможности и особенности работы с интерактивными страницами Красной книги Украины и Красной книги Международного союза охраны природы. Оценена целесообразность использования для обучения заповедного дела различных картографических онлайн-ресурсов. Определена тематика и даны примеры формулировки конкретных практических и индивидуальных занятий, базирующихся на использование специализированных веб-ресурсов по вопросам охраны природы. Приведены примеры постановки творческого задания при анализе веб-страниц национальных парков Украины. Оценено методическое значение применения интернет-технологий для изучения и преподавания заповедного дела.
Здійснено огляд основних категорій електронних ресурсів, що можуть використовуватись у вивченні заповідної справи — сайтів державних установ, громадських і міжнародних природоохоронних організацій і конвенцій, електронних бібліотек і тематичних баз даних. Описано основні можливості й особливості роботи з інтерактивними сторінками Червоної книги України і Червоної книги Міжнародного союзу охорони природи. Оцінено доцільність використання для навчання заповідної справи різноманітних картографічних онлайн-ресурсів. Окреслено тематику й подано приклади формулювання конкретних практичних та індивідуальних занять, що спираються на використання спеціалізованих веб-ресурсів з питань охорони природи. Наведено приклади постановки творчого завдання в аналізі веб-сторінок національних парків України. Оцінено методичне значення застосування інтернет-технологій для вивчення і викладання заповідної справи.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor
 
Date 2015-03-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1192
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 46, No 2 (2015); 109-123
Информационные технологии и средства обучения; Vol 46, No 2 (2015); 109-123
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 109-123
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 109-123
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1192/902
 
Rights Copyright (c) 2015 Vitalina V. Fedoniuk, Vasyl V. Ivantsіv, Mykola А. Fedoniuk, Serhiy H. Pankevych
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0