МОДЕЛЮВАННЯ АНІМАЦІЙНИХ НАОЧНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМИ MAXIMA
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МОДЕЛЮВАННЯ АНІМАЦІЙНИХ НАОЧНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМИ MAXIMA
MODELING OF ANIMATED SIMULATIONS BY MAXIMA PROGRAM TOOLS МОДЕЛИРОВАНИЕ АНИМАЦИОННЫХ ИМИТАЦИЙ С ПОМОЩЬЮ СРЕДСТВ ПРОГРАММЫ MAXIMA |
|
Creator |
Bugayets, Nataliya O.
|
|
Subject |
модель; моделювання; анімація; імітаційна модель; технології візуалізації; дослідження
model; modeling; animation; simulation model; technology of visualization; research модель; моделирование; имитационное моделирование; технологии визуализации; исследование |
|
Description |
У статті розглядаються деякі методичні особливості навчання комп’ютерного моделювання процесів і явищ з використанням анімації. Зазначається про важливість наочності навчального матеріалу, на основі якої поєднуються чуттєві і мисленнєві сторони пізнання. Висвітлюється поняття моделювання і процес побудови моделей. Звертається увага на розвиток умінь, які необхідні для ефективного навчання моделювання анімаційних наочностей. Описані засоби графічного середовища системи комп’ютерної математики Maxima для моделювання анімацій. Наведені приклади створення моделей анімаційних наочностей і їх використання для розвитку навчально-дослідницьких умінь.
The article deals with the methodical features in training of computer simulation of systems and processes using animation. In the article the importance of visibility of educational material that combines sensory and thinking sides of cognition is noted. The concept of modeling and the process of building models has been revealed. Attention is paid to the development of skills that are essential for effective learning of animated simulation by visual aids. The graphical environment tools of the computer mathematics system Maxima for animated simulation are described. The examples of creation of models animated visual aids and their use for the development of research skills are presented. В статье рассматриваются методические особенности обучения компьютерного моделирования процессов и явлений с использованием анимации. Отмечается важность наглядности учебного материала, на основании которой сочетаются чувственное восприятие с мышлением в процессе познания. Описывается понятие моделирования и процесс построения моделей. Представлены инструменты графической среды системы компьютерной математики Maxima для моделирования анимационных имитаций. Приведены примеры создания анимационных моделей в математике и их использования для развития учебно-исследовательских умений. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-06-06
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття рецензируемая статья Peer-reviewed Article |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1244
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 47, No 3 (2015); 67-79
Информационные технологии и средства обучения; Vol 47, No 3 (2015); 67-79 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 47, No 3 (2015); 67-79 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 47, No 3 (2015); 67-79 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1244/932
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Nataliya O. Bugayets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|