ASSESSMENT OF PEDAGOGICAL INFLUENCE RESULTS IN THE CONTEXT OF COMPETENCY ORIENTED STUDY
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ASSESSMENT OF PEDAGOGICAL INFLUENCE RESULTS IN THE CONTEXT OF COMPETENCY ORIENTED STUDY
ОЦЕНИВАНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВЛИЯНИЯ В КОНТЕКСТЕ КОМПЕТЕНТНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ |
|
Creator |
Pinchuk, Olga P.
|
|
Subject |
students subject competency; pedagogical experiment; competence assessment
предметные компетентности учащихся; педагогический эксперимент; оценивание компетентностей предметні компетентності учнів; педагогічний експеримент; оцінювання компетентностей |
|
Description |
The article deals with scientific and pedagogical methods of competency education assessment. Semantical differential in dynamic development of education subject competency, which viability of use has been proved by pedagogical experiment results, is suggested to use.
В статье проанализированы научно-педагогические подходы к оцениванию результатов компетентностного обучения. Предложено использование метода семантического дифференциала в исследовании динамики роста компетентности субъектов обучения, целесообразность применения которого подтверждается результатами педагогического эксперимента. У статті проаналізовано науково-педагогічні підходи до оцінювання результатів компетентнісного навчання. Запропоновано використання методу семантичного диференціала в дослідженні динаміки зростання компетентності суб’єктів навчання, доцільність застосування якого підтверджується результатами педагогічного експерименту. У статті проаналізовано науково-педагогічні підходи до оцінювання результатів компетентнісного навчання. Запропоновано використання методу семантичного диференціала в дослідженні динаміки зростання компетентності суб’єктів навчання, доцільність застосування якого підтверджується результатами педагогічного експерименту. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/56
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 11, No 3 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 11, No 3 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/56/42
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olga P. Pinchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|