Запис Детальніше

ASSESSMENT OF PEDAGOGICAL INFLUENCE RESULTS IN THE CONTEXT OF COMPETENCY ORIENTED STUDY

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ASSESSMENT OF PEDAGOGICAL INFLUENCE RESULTS IN THE CONTEXT OF COMPETENCY ORIENTED STUDY
ОЦЕНИВАНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВЛИЯНИЯ В КОНТЕКСТЕ КОМПЕТЕНТНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
 
Creator Pinchuk, Olga P.
 
Subject students subject competency; pedagogical experiment; competence assessment
предметные компетентности учащихся; педагогический эксперимент; оценивание компетентностей
предметні компетентності учнів; педагогічний експеримент; оцінювання компетентностей
 
Description The article deals with scientific and pedagogical methods of competency education assessment. Semantical differential in dynamic development of education subject competency, which viability of use has been proved by pedagogical experiment results, is suggested to use.
В статье проанализированы научно-педагогические подходы к оцениванию результатов компетентностного обучения. Предложено использование метода семантического дифференциала в исследовании динамики роста компетентности субъектов обучения, целесообразность применения которого подтверждается результатами педагогического эксперимента.
У статті проаналізовано науково-педагогічні підходи до оцінювання результатів компетентнісного навчання. Запропоновано використання методу семантичного диференціала в дослідженні динаміки зростання компетентності суб’єктів навчання, доцільність застосування якого підтверджується результатами педагогічного експерименту.
У статті проаналізовано науково-педагогічні підходи до оцінювання результатів компетентнісного навчання. Запропоновано використання методу семантичного диференціала в дослідженні динаміки зростання компетентності суб’єктів навчання, доцільність застосування якого підтверджується результатами педагогічного експерименту.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/56
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 11, No 3 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 11, No 3 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/56/42
 
Rights Copyright (c) 2010 Olga P. Pinchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0