PROBLEM OF FORMING AND DEVELOPMENT OF INFORMATION COMPETENCE OF TEACHER-PHILOLOGIST IN WORLD PEDAGOGICAL EXPERIENCE AND IN UKRAINE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PROBLEM OF FORMING AND DEVELOPMENT OF INFORMATION COMPETENCE OF TEACHER-PHILOLOGIST IN WORLD PEDAGOGICAL EXPERIENCE AND IN UKRAINE
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА У СВІТОВОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСВІДІ ТА В УКРАЇНІ ПРОБЛЕМА ФОРМИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА В МИРОВОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ ОПЫТЕ И В УКРАИНЕ ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА У СВІТОВОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСВІДІ ТА В УКРАЇНІ |
|
Creator |
Soroko, Nataliia V.
|
|
Subject |
information competence; information competence of teacher-philologist; pedagogical experience
информационная компетентность; информационная компетентность учителя-словесника; педагогический опыт інформаційна компетентність; інформаційна компетентність вчителя-словесника; педагогічний досвід |
|
Description |
The article is devoted to the problem of development of information competence of teacher-philologist in world pedagogical experience and in Ukraine. It has been offered the course «Basis of information competence», which efficiency was tested during an experiment in 2005 – 2008.
Статья посвящена проблеме развития информационной компетентности учителя-словесника в мировом педагогическом опыте и на Украине. Был предложен курс «Основы информационной компетентности», эффективность которого проверена во время эксперимента, который проводился в 2005–2008 годах. Стаття присвячена проблемі розвитку інформаційної компетентності вчителя-словесника у світовому педагогічному досвіді та в Україні. Був запропонований курс «Основи інформаційної компетентності», ефективність якого перевірена під час експерименту, що проходив у 2005–2008 роках. Стаття присвячена проблемі розвитку інформаційної компетентності вчителя-словесника у світовому педагогічному досвіді та в Україні. Був запропонований курс «Основи інформаційної компетентності», ефективність якого перевірена під час експерименту, що проходив у 2005–2008 роках. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/72
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/72/58
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Nataliia V. Soroko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|