COMPUTER TESTING AS CONSTITUENT OF THE SYSTEM OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF PUPILS’ COMPETENCE ON THE THEME "TABULAR PROCESSOR"
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
COMPUTER TESTING AS CONSTITUENT OF THE SYSTEM OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF PUPILS’ COMPETENCE ON THE THEME "TABULAR PROCESSOR"
КОМП'ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЕМИ «ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР» КОМПЬЮТЕРНОЕ ТЕСТИРОВАНИЕ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ СИСТЕМЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДИАГНОСТИКИ КОМПЕТЕНТНОСТИ ШКОЛЬНИКОВ ПО ТЕМЕ «ТАБЛИЧНЫЙ ПРОЦЕССОР» КОМП'ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЕМИ «ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР» |
|
Creator |
Efimenko, Viktoriia S.
|
|
Subject |
computer; pedagogical diagnostics; test
компьютер; педагогическая диагностика; тест комп'ютер; педагогічна діагностика; тест |
|
Description |
In the article the role of testing, which is the one of the most technological facilities of diagnostics and evaluation of educational achievements under the modern conditions, is considered. The test developed on the theme "Tabular processor" and realized in the system of the automatic testing is represented. The results of pupils testing with the use of the program Expert and diagnostics of educational achievements and the possible correction or replacement of tasks which are not corresponded to important indexes and the level of informative competence of pupils are presented.
В статье рассматривается роль тестирования, которое в современных условиях является одним из наиболее технологических средств диагностики и оценивания учебных достижений. Представлен тест, разработанный по теме «Табличный процессор», реализованный в системе автоматизированного тестирования, результаты тестирования учеников с использованием программы Expert и диагностика учебных достижений с возможной коррекцией или заменой заданий при апробации, определен уровень информационной компетентности учеников. У статті розглядається роль тестування, яке в сучасних умовах є одним з найбільш технологічних засобів діагностики й оцінювання навчальних досягнень. Представлений тест із теми «Табличний процесор», реалізований у системі автоматизованого тестування, результати тестування учнів з використанням програми Expert та діагностику навчальних досягнень, можлива корекція або заміна завдань, які не відповідають важливим показникам, визначається рівень інформаційної компетентності учнів. У статті розглядається роль тестування, яке в сучасних умовах є одним з найбільш технологічних засобів діагностики й оцінювання навчальних досягнень. Представлений тест із теми «Табличний процесор», реалізований у системі автоматизованого тестування, результати тестування учнів з використанням програми Expert та діагностику навчальних досягнень, можлива корекція або заміна завдань, які не відповідають важливим показникам, визначається рівень інформаційної компетентності учнів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-21
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/152
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 5, No 1 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/152/138
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Viktoriia S. Efimenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|