MULTIMEDIA SYSTEMS OF TRAINING AS A NEW METHODOLOGICAL RESOURCE OF INTERACTIVE TEACHING AT LESSONS OF CHEMISTRY
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MULTIMEDIA SYSTEMS OF TRAINING AS A NEW METHODOLOGICAL RESOURCE OF INTERACTIVE TEACHING AT LESSONS OF CHEMISTRY
МУЛЬТИМЕДІЙНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК НОВИЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ЗАСІБ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СИСТЕМЫ ОБУЧЕНИЯ КАК НОВОЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКОЕ СРЕДСТВО ИНТЕРАКТИВНОГО ПРЕПОДАВАНИЯ НА УРОКАХ ХИМИИ МУЛЬТИМЕДІЙНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК НОВИЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ЗАСІБ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ |
|
Creator |
Tukalo, Maria D.
|
|
Subject |
multimedia resources; information technologies; the multimedia-system; the automized systems of training; computer simulators; multimedia-presentation; videodemonstrating
мультимедийные средства; информационные технологии; мультимедиа-системы; автоматизированные системы обучения; компьютерные тренажеры; мультимедиа-презентации; видеодемонстрации мультимедійні засоби; інформаційні технології; мультимедія-системи; автоматизовані системи навчання; комп’ютерні тренажери; мультимедія-презентації; відеодемонстрації |
|
Description |
The article acquaints and classifies the multimedia means of education and specifies the expediency of usage of this or that product for teaching chemistry at school in accordance to determined aim; specifies the features of perception by pupils of the information in this or that form.
Статья знакомит и классифицирует мультимедийные средства обучения и уточняет целесообразность использования того или иного продукта при преподавании химии в школе в соответствии поставленной цели; указывает на особенности восприятия учащимися информации в той или иной форме. Стаття дає короткий огляд та класифікацію мультимедійних засобів навчання та уточнює доцільність використання того чи іншого продукту під час викладання хімії у школі залежно від поставленої викладачем мети; вказує на особливості сприйняття учнями інформації у тій чи іншій формі. Стаття дає короткий огляд та класифікацію мультимедійних засобів навчання та уточнює доцільність використання того чи іншого продукту під час викладання хімії у школі залежно від поставленої викладачем мети; вказує на особливості сприйняття учнями інформації у тій чи іншій формі. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/168
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/168/154
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Maria D. Tukalo
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|