ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСІВ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У ШКОЛАХ ЗАРУБІЖЖЯ ТА УКРАЇНИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСІВ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У ШКОЛАХ ЗАРУБІЖЖЯ ТА УКРАЇНИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)
PRINCIPLES AND CRITERIA FOR APPLICATION OF ON-LINE RESOURCES OF EDUCATIONAL NETWORKS AT FOREIGN SCHOOLS AND UKRAINE (COMPARATIVE ANALYSIS) ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСІВ ОСВІТНІХ МЕРЕЖ У ШКОЛАХ ЗАРУБІЖЖЯ ТА УКРАЇНИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ) ПРИНЦИПЫ И КРИТЕРИИ ОТНОСИТЕЛЬНО ПРИМЕНЕНИЯ ОН-ЛАЙН РЕСУРСОВ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ СЕТЕЙ В ШКОЛАХ ЗАРУБЕЖЬЯ И УКРАИНЫ (СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ) |
|
Creator |
Malytska, Iryna D.
|
|
Subject |
information and communication technologies; ICT literacy; educational networks; on-line resource; foreign experience
інформаційно-комунікаційні технології; ІКТ грамотність; освітні мережі; он-лайн ресурс; зарубіжний досвід информационно-коммуникационные технологии; ИКТ грамотность; образовательные сети; он-лайн ресурс; зарубежный опыт |
|
Description |
В статье рассматриваются основные принципы и критерии, в соответствии с которыми педагоги зарубежья и Украины выбирают образовательные он-лайн ресурсы для применения их в учебном процессе. Рассматривается определение и важность ИКТ грамотности как одного из современных требований в современных системах образования, которое внесено в образовательные стандарты некоторых зарубежных стран.
В статті розглядаються основні принципи та критерії, за якими освітяни зарубіжжя та України обирають освітні он-лайн ресурси для застосування їх у навчальному процесі. Розглядається визначення і важливість ІКТ грамотності як одної з сучасних вимог в зарубіжних системах освіти, яка внесена до освітніх стандартів деяких зарубіжних країн. The basic principles and criteria for application of on-line resources of educational networks in foreigh and Ukrainian schools are examined in the article. The determination and importance of ICT literacy is examined as one of the modern requirement in the modern systems of education which is included in the educational standards of some foreign countries. В статті розглядаються основні принципи та критерії, за якими освітяни зарубіжжя та України обирають освітні он-лайн ресурси для застосування їх у навчальному процесі. Розглядається визначення і важливість ІКТ грамотності як одної з сучасних вимог в зарубіжних системах освіти, яка внесена до освітніх стандартів деяких зарубіжних країн. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/200
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/200/186
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Iryna D. Malytska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|