PARTICULARITIES OF СONTROL-ESTIMATING ACTIVITY OF SENIOR PUPILS IN COMPUTER-FOCUSED ENVIRONMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PARTICULARITIES OF СONTROL-ESTIMATING ACTIVITY OF SENIOR PUPILS IN COMPUTER-FOCUSED ENVIRONMENT
ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ В КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ОСОБЕННОСТИ КОНТРОЛЬНО-ОЦЕНИВАЮЩЕЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТАРШЕКЛАССНИКОВ В КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ СРЕДЕ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ В КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
|
Creator |
Sokolyuk, Oleksandra M.
|
|
Subject |
educational activity; control-estimating activity of pupils; computer-focused educational environment; information and communication technologies
учебная деятельность; контрольно оценивающая деятельность учащихся; компьютерно ориентированная учебная среда; информационно-коммуникационные технологии навчальна діяльність; контрольно оцінювальна діяльність учнів; комп‘ютерно орієнтоване навчальне середовище; інформаційно-комунікаційні технології |
|
Description |
The article is devoted the questions connected with particularities of pupils control-estimating activity while the training of physics in conditions of computer-focused educational environment which are defined by specificity of educational activity on use of equipment and ICT software. Search of new methods of educational activity estimation, part of which is carried out by the subject of training, becomes a necessary condition of school updating. Pupils should correctly estimate the activity at all stages of their independent research. Thus, formation and development of control-estimating abilities of the pupils occurs in the process of objectivization of their own knowledge, abilities and skills, estimation of correctness of decision-making.
Статья посвящена вопросам, связанным с особенностями контрольно оценивающей деятельности учащихся в процессе обучения физике в условиях компьютерно ориентированной учебной среды, которые определяются спецификой учебной деятельности по использованию аппаратных и программных средств ИКТ. Необходимым условием обновления школы становится поиск новых методов оценки учебной деятельности, часть которых осуществляется субъектом обучения. Ученик должен правильно оценивать свою деятельность на всех этапах самостоятельного исследования. Таким образом, формирование и развитие контрольно-оценивающих умений ученика происходит в процессе объективизации собственных знаний, умений и навычек, оценивания правильности принятия решений. <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:204; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:justify; text-indent:45.35pt; line-height:150%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:14.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p.a, li.a, div.a {mso-style-name:"Знак Знак Знак Знак"; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:Verdana; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:Verdana; mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:2.0cm 42.5pt 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> Стаття присвячена питанням, пов’язаним з особливостями контрольно оцінювальної діяльності учнів в процесі навчання фізики в умовах комп'ютерно орієнтованого навчального середовища, які визначаються специфікою навчальної діяльності з використанням апаратних і програмних засобів ІКТ. Необхідною умовою оновленням школи стає пошук нових способів оцінки навчальної діяльності, частина яких здійснюється суб'єктом навчання. Учень повинен правильно оцінювати свою діяльність на всіх етапах самостійного дослідження.Таким чином, формування й розвиток контрольно-оцінювальних умінь учня відбувається в процесі об'єктивізації власних знань, умінь і навичок, оцінювання правильності прийняття рішень. Стаття присвячена питанням, пов’язаним з особливостями контрольно оцінювальної діяльності учнів в процесі навчання фізики в умовах комп'ютерно орієнтованого навчального середовища, які визначаються специфікою навчальної діяльності з використанням апаратних і програмних засобів ІКТ. Необхідною умовою оновленням школи стає пошук нових способів оцінки навчальної діяльності, частина яких здійснюється суб'єктом навчання. Учень повинен правильно оцінювати свою діяльність на всіх етапах самостійного дослідження.Таким чином, формування й розвиток контрольно-оцінювальних умінь учня відбувається в процесі об'єктивізації власних знань, умінь і навичок, оцінювання правильності прийняття рішень. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/250
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/250/236
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oleksandra M. Sokolyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|