Запис Детальніше

СТВОРЕННЯ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТВОРЕННЯ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
CREATION OF NORMATIVE BASE OF LEARNING PROCESS OF HIGHER EDUCATION ESTABLISHMENTS AS MEANS OF STUDENTS PROVISION BY DISTANCE LEARNING
СОЗДАНИЕ НОРМАТИВНОЙ БАЗЫ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА ВУЗОВ КАК СРЕДСТВО ОБЕСПЕЧЕНИЯ ДИСТАНЦИОННОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ
 
Creator Samoilenko, Oleksandr M.
 
Subject дистанційна форма навчання; відділ дистанційної освіти; інформаційний ресурс; банк веб-ресурсів; експертна комісія; персональний веб-ресурс
distance learning; distance education department; resource; Bank of web resources; expert committee; a personal web-site
дистанционная форма обучения; отдел дистанционного образования; информационный ресурс; банк веб-ресурсов; экспертная комиссия; персональный веб-ресурс
 
Description У статті наведено обґрунтування положень, що становлять нормативну базу забезпечення дистанційної форми навчання бакалаврів-учителів математики в університеті; розкрито функції відділу дистанційної освіти, навчально-методичної лабораторії дистанційного навчання й експертної комісії, сутність інформаційних ресурсів і банку веб-ресурсів; охарактеризовано кадрове, навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення дистанційного навчання; наведено посадові інструкції системного адміністратора, методиста відділу дистанційної освіти, техніка відділу дистанційної освіти; описано види занять за дистанційною формою навчання й особливості функціонування персональних навчальних веб-ресурсів викладачів.
In the article it is presented the rationale of the provisions constituting a regulatory framework providing distance learning undergraduate teachers of mathematics at the university, disclosed the function of distance education, instructional labs and distance learning expert committee, the nature of information resources and the bank's web resources; characterized recruitment, training - methodological and logistical support of distance learning, there are presented job descriptions of system administrator, a trainer of distance education, a technician of distance education department, described the types of classes in the form of distance learning and the peculiarities of personal teachers’ educational web resource.
В статье приведено обоснование положений, составляющих нормативную базу обеспечения дистанционной формы обучения бакалавров-учителей математики в университете; раскрыты функции отдела дистанционного образования, учебно-методической лаборатории дистанционного обучения и экспертной комиссии, сущность информационных ресурсов и банка веб-ресурсов; охарактеризованы кадровое, учебно-методическое и материально-техническое обеспечение дистанционного обучения; приведены должностные инструкции системного администратора, методиста отдела дистанционного образования, техника отдела дистанционного образования, описаны виды занятий по дистанционной форме обучения и особенности функционирования персональных учебных веб-ресурсов преподавателей.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2013-06-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/829
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 35, No 3 (2013); 99-105
Информационные технологии и средства обучения; Vol 35, No 3 (2013); 99-105
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 99-105
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 99-105
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/829/617
 
Rights Copyright (c) 2013 Oleksandr M. Samoilenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0