Запис Детальніше

СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЛІСУБ’ЄКТНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЛІСУБ’ЄКТНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
SUBJECTIVE AND INTERACTIVE, COGNITIVE AND COMPETENCE-ACTIVE COMPONENTS OF READINESS OF FUTURE HUMANITARIAN TEACHERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY IN POLYSUBJECTIVE LEARNING ENVIRONMENT
СУБЪЕКТНО-ИНТЕРАКТИВНЫЙ, КОГНИТИВНЫЙ И КОМПЕТЕНТНОСТНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ-ГУМАНИТАРИЯ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ПОЛИСУБЪЕКТНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЕ
 
Creator Spivakovska, Yevheniia O.
 
Subject полісуб’єктне навчальне середовище; суб’єктно-інтерактивний компонент; когнітивний компонент; компетентнісно-діяльнісний компонент; готовність до професійної діяльності; вчитель-гуманітарій
polysubjective learning environment; subjective and interactive component; cognitive component; competence-active component; readiness for professional activity; humanitarian teacher
полисубъектная учебная среда; субъектно-интерактивный компонент; когнитивный компонент; компетентно-деятельностный компонент; готовность к профессиональной деятельности; учитель-гуманитарий
 
Description Доведено необхідність формування готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі. Проаналізовано структуру зазначеної готовності. Обгрунтовано та схарактеризовано суб’єктно-інтерактивну, когнітивну, компетентнісно-діяльнісну складові як компоненти готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі.
The necessity of readiness training of future humanitarian teachers for professional activity in polysubjective learning environment has been proved. The structure of the specified readiness has been analyzed. The subject and interactive, cognitive, competence-active components as the components of readiness of future humanitarian teachers for professional activity in polysubjective learning environment have been justified and characterized.
Доказана необходимость формирования готовности будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде. Проанализирована структура указанной готовности. Обосновано и охарактеризовано субъектно-интерактивную, когнитивную, компетентно-деятельностную составляющие как компоненты готовности будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-02-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/989
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 90-98
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 90-98
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 90-98
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 90-98
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/989/744
 
Rights Copyright (c) 2014 Yevheniia O. Spivakovska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0