СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЛІСУБ’ЄКТНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЛІСУБ’ЄКТНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
SUBJECTIVE AND INTERACTIVE, COGNITIVE AND COMPETENCE-ACTIVE COMPONENTS OF READINESS OF FUTURE HUMANITARIAN TEACHERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY IN POLYSUBJECTIVE LEARNING ENVIRONMENT СУБЪЕКТНО-ИНТЕРАКТИВНЫЙ, КОГНИТИВНЫЙ И КОМПЕТЕНТНОСТНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ-ГУМАНИТАРИЯ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ПОЛИСУБЪЕКТНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЕ |
|
Creator |
Spivakovska, Yevheniia O.
|
|
Subject |
полісуб’єктне навчальне середовище; суб’єктно-інтерактивний компонент; когнітивний компонент; компетентнісно-діяльнісний компонент; готовність до професійної діяльності; вчитель-гуманітарій
polysubjective learning environment; subjective and interactive component; cognitive component; competence-active component; readiness for professional activity; humanitarian teacher полисубъектная учебная среда; субъектно-интерактивный компонент; когнитивный компонент; компетентно-деятельностный компонент; готовность к профессиональной деятельности; учитель-гуманитарий |
|
Description |
Доведено необхідність формування готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі. Проаналізовано структуру зазначеної готовності. Обгрунтовано та схарактеризовано суб’єктно-інтерактивну, когнітивну, компетентнісно-діяльнісну складові як компоненти готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі.
The necessity of readiness training of future humanitarian teachers for professional activity in polysubjective learning environment has been proved. The structure of the specified readiness has been analyzed. The subject and interactive, cognitive, competence-active components as the components of readiness of future humanitarian teachers for professional activity in polysubjective learning environment have been justified and characterized. Доказана необходимость формирования готовности будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде. Проанализирована структура указанной готовности. Обосновано и охарактеризовано субъектно-интерактивную, когнитивную, компетентно-деятельностную составляющие как компоненты готовности будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-02-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/989
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 90-98
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 90-98 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 90-98 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 90-98 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/989/744
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Yevheniia O. Spivakovska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|