Запис Детальніше

THE WAYS OF FORMING OF FOREIGN COMMUNICATIVE PROFESSIONAL COMPETENCY OF FUTURE TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGES BY MEANS OF INFORMATION TECHNOLOGIES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE WAYS OF FORMING OF FOREIGN COMMUNICATIVE PROFESSIONAL COMPETENCY OF FUTURE TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGES BY MEANS OF INFORMATION TECHNOLOGIES
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ ИНОЯЗЫЧНОЙ КОММУНИКАТИВНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА СРЕДСТВАМИ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
 
Creator Markheva, Oksana Ye.
 
Subject foreign communicative professional competency; information technologies; computer educational programs; internet projects
иноязычная коммуникативно-профессиональная компетенция; информационные технологии; компьютерные учебные программы; интернет-проекты
іншомовна комунікативно-професійна компетенція; інформаційні технології; комп’ютерні навчальні програми; інтернет-проекти
 
Description The article is dedicated to the ways of forming of foreign communicative professional competency of future teachers of foreign languages by means of information technologies. The possibilities of introduction of interactive technologies are determined in the process of preparation of future teachers of foreign languages with the purpose to form in them subcompetencies which are a part of foreign communicative professional competency. The conditions of application of information technologies in the process of preparation of future teachers of foreign languages are also examined in the article.
В статье рассматриваются пути формирования иноязычной коммуникативно-профессиональной компетенции будущих учителей иностранного языка средствами информационных технологий, а именно, определяются возможности внедрения информационных технологий в процесс подготовки будущих учителей иностранных языков, с целью формирования у них всех подкомпетенций, которые входят в состав иноязычной коммуникативно-профессиональной компетенции; условия использования информационных технологий в процессе подготовки будущих учителей иностранного языка.
У статті розглядаються шляхи формування іншомовної комунікативно-професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов засобами інформаційних технологій, а саме: визначаються можливості впровадження інформаційних технологій у процес підготовки майбутніх учителів іноземних мов із метою формування в них підкомпетенцій, які входять до складу іншомовної комунікативно-професійної компетенції, умови застосування інформаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
У статті розглядаються шляхи формування іншомовної комунікативно-професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов засобами інформаційних технологій, а саме: визначаються можливості впровадження інформаційних технологій у процес підготовки майбутніх учителів іноземних мов із метою формування в них підкомпетенцій, які входять до складу іншомовної комунікативно-професійної компетенції, умови застосування інформаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/83
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/83/69
 
Rights Copyright (c) 2010 Oksana Ye. Markheva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0