RESEARCH OF ICT INFLUENCING ON PERSONALITY QUALITIES OF PUPILS OF INITIAL CLASSES AND CONDITIONS OF EDUCATIONAL PROCESS IN GENERAL SCHOOL
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
RESEARCH OF ICT INFLUENCING ON PERSONALITY QUALITIES OF PUPILS OF INITIAL CLASSES AND CONDITIONS OF EDUCATIONAL PROCESS IN GENERAL SCHOOL
ДОCЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ІКТ НА ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ИКТ НА ЛИЧНОСТНЫЕ КАЧЕСТВА УЧЕНИКА НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ В УСЛОВИЯХ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ ДОCЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ІКТ НА ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Bisirkin, Petro M.
|
|
Subject |
general school; primary school; information-communication technologies
общеобразовательная школа; начальные классы; информационно-коммуникационные технологии загальноосвітня школа; початкові класи; інформаційно-комунікаційні технології |
|
Description |
In the article the features of use of information-communication technologies in educational process of initial classes in general school are stated. The dependence of results of mental qualities formation of primary school pupils on quality of didactic oriented ICT means and heterogeneity of formation of a number (line) of intellectual processes of primary school pupils at use of hereinafter means in educational activities shown.
В статье изложены особенности использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе начальных классов общеобразовательной школы. Показана зависимость результатов формирования психических качеств учеников младших классов от качества дидактически ориентированных средств ИКТО и разнородность формирования ряда мыслительных процессов учеников младшего школьного возраста при использовании названых средств в учебной деятельности . У статті викладено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкових класів загальноосвітньої школи. Показано залежність результатів формування психічних якостей учнів молодших класів від якості дидактично орієнтованих засобів ІКТН та різнорідність формування ряду мисленнєвих процесів в учнів молодшого шкільного віку з використанням названих засобів у навчальній діяльності. Анотація У статті викладено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкових класів загальноосвітньої школи. Показано залежність результатів формування психічних якостей учнів молодших класів від якості дидактично орієнтованих засобів ІКТН та різнорідність формування ряду мисленнєвих процесів в учнів молодшого шкільного віку з використанням названих засобів у навчальній діяльності. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-21
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/147
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 5, No 1 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/147/133
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Petro M. Bisirkin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|