SOME ASPECTS OF FUTURE TEACHERS TRAINING TO ICT USING IN EDUCATIONAL ACTIVITY
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SOME ASPECTS OF FUTURE TEACHERS TRAINING TO ICT USING IN EDUCATIONAL ACTIVITY
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ СРЕДСТВ ИКТ В УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Creator |
Naumenko, Olga M.
|
|
Subject |
multimedia; interactivity; computer; training; computer support of training
мультимедиа; интерактивность; компьютер; обучение; компьютерная поддержка обучения мультимедія; інтерактивність; комп’ютер; навчання; комп’ютерна підтримка навчання |
|
Description |
It is given an example of constructions the training course for students of pedagogical college. It is expected, that mastering of offered course independently will allow the future teacher of the foreign language to develop and use ICT resources in learning process. It is provided also, that the skills obtained by them hereinafter will be developed and be improved, and application of multimedia technologies will not be incidental.
Приводится пример построения учебного курса для студентов педагогического колледжа. Ожидается, что освоение предложенного курса позволит будущему учителю иностранного языка самостоятельно разрабатывать и использовать средства ИКТ в процессе обучения. Предусматривается также, что полученные им навыки в дальнейшем будут развиваться и совершенствоваться, а применение мультимедийных технологий не будет эпизодическим. Наводиться приклад побудови навчального курсу для студентів педагогічного коледжу. Очікується, що освоївши запропонований курс, майбутній учитель іноземної мови зможе самостійно розробляти й упроваджувати засоби ІКТ в процес навчання. Передбачається також, що придбані навички далі розвиватимуться й удосконалюватимуться, а застосування мультимедійних технологій не носитиме епізодичного характеру. Наводиться приклад побудови навчального курсу для студентів педагогічного коледжу. Очікується, що освоївши запропонований курс, майбутній учитель іноземної мови зможе самостійно розробляти й упроваджувати засоби ІКТ в процес навчання. Передбачається також, що придбані навички далі розвиватимуться й удосконалюватимуться, а застосування мультимедійних технологій не носитиме епізодичного характеру. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/163
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/163/149
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olga M. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|