COMPETENCE APPROACH IN REALIZATION OF STRATEGIES OF SPEED-UP STUDIES FOR WORK WITH THE GIFTED CHILDREN: AMERICAN REALITIES AND UKRAINIAN PROSPECTS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
COMPETENCE APPROACH IN REALIZATION OF STRATEGIES OF SPEED-UP STUDIES FOR WORK WITH THE GIFTED CHILDREN: AMERICAN REALITIES AND UKRAINIAN PROSPECTS
КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД В РЕАЛИЗАЦИИ СТРАТЕГИЙ УСКОРЕННОЙ УЧЕБЫ ДЛЯ РАБОТЫ С ОДАРЕННЫМИ ДЕТЬМИ: АМЕРИКАНСКИЕ РЕАЛИИ - УКРАИНСКИЕ ПЕРСПЕКТИВЫ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ |
|
Creator |
Tadeiev, Petro O.
|
|
Subject |
speed-up studies; gifted children; competence approach; acceleration programes; foreign experience
ускоренная учеба; одаренные дети; компетентностный подход; программа акселерации; зарубежный опыт прискорене навчання; обдаровані діти; компетентнісний підхід; програма акселерації; зарубіжний досвід |
|
Description |
The article deals with teachers’ readiness to accelerated education strategies realization for gifted children education in the frames of competences’ approach. The structure and content of key and specific competences of gifted education teacher in acceleration programes have been determined.
В статье анализируется готовность учителей к реализации стратегий ускоренного обучения в работе с одаренными детьми в рамках компетентностного подхода в США. Выделено структуру и содержание ключевых и специфических компетентностей которыми должен владеть учитель, работающий по програмам акселерации. У статті аналізується готовність вчителів до реалізації стратегій прискореного навчання в роботі з обдарованими дітьми в рамках компетентнісного підходу в США. Виділено структуру і зміст ключових і специфічних компетентностей, якими повинен володіти вчитель, що працює по програмам акселерації. У статті аналізується готовність вчителів до реалізації стратегій прискореного навчання в роботі з обдарованими дітьми в рамках компетентнісного підходу в США. Виділено структуру і зміст ключових і специфічних компетентностей, якими повинен володіти вчитель, що працює по програмам акселерації. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/195
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/195/181
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Petro O. Tadeiev
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|