Запис Детальніше

COMPETENCE APPROACH IN REALIZATION OF STRATEGIES OF SPEED-UP STUDIES FOR WORK WITH THE GIFTED CHILDREN: AMERICAN REALITIES AND UKRAINIAN PROSPECTS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COMPETENCE APPROACH IN REALIZATION OF STRATEGIES OF SPEED-UP STUDIES FOR WORK WITH THE GIFTED CHILDREN: AMERICAN REALITIES AND UKRAINIAN PROSPECTS
КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД В РЕАЛИЗАЦИИ СТРАТЕГИЙ УСКОРЕННОЙ УЧЕБЫ ДЛЯ РАБОТЫ С ОДАРЕННЫМИ ДЕТЬМИ: АМЕРИКАНСКИЕ РЕАЛИИ - УКРАИНСКИЕ ПЕРСПЕКТИВЫ
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ
 
Creator Tadeiev, Petro O.
 
Subject speed-up studies; gifted children; competence approach; acceleration programes; foreign experience
ускоренная учеба; одаренные дети; компетентностный подход; программа акселерации; зарубежный опыт
прискорене навчання; обдаровані діти; компетентнісний підхід; програма акселерації; зарубіжний досвід
 
Description The article deals with teachers’ readiness to accelerated education strategies realization for gifted children education in the frames of competences’ approach. The structure and content of key and specific competences of gifted education teacher in acceleration programes have been determined.
В статье анализируется готовность учителей к реализации стратегий ускоренного обучения в работе с одаренными детьми в рамках компетентностного подхода в США. Выделено структуру и содержание ключевых и специфических компетентностей которыми должен владеть учитель, работающий по програмам акселерации.
У статті аналізується готовність вчителів до реалізації стратегій прискореного навчання в роботі з обдарованими дітьми в рамках компетентнісного підходу в США. Виділено структуру і зміст ключових і специфічних компетентностей, якими повинен володіти вчитель, що працює по програмам акселерації.
У статті аналізується готовність вчителів до реалізації стратегій прискореного навчання в роботі з обдарованими дітьми в рамках компетентнісного підходу в США. Виділено структуру і зміст ключових і специфічних компетентностей, якими повинен володіти вчитель, що працює по програмам акселерації.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/195
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/195/181
 
Rights Copyright (c) 2010 Petro O. Tadeiev
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0