Запис Детальніше

INFORMATIZATION OF EDUCATION AND PROBLEMS OF IMPLANTATION OF PEDAGOGICAL SOFTWARE IN THE EDUCATIONAL PROCESS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INFORMATIZATION OF EDUCATION AND PROBLEMS OF IMPLANTATION OF PEDAGOGICAL SOFTWARE IN THE EDUCATIONAL PROCESS
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ И ПРОБЛЕМЫ ВНЕДРЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ПРОГРАММНЫХ СРЕДСТВ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
 
Creator Vember, Viktoriia P.
 
Subject informatization of education; information technologies; pedagogical software
информатизация образования; информационные технологии; педагогические программные средства
інформатизація освіти; інформаційні технології; педагогічні програмні засоби
 
Description In the article the level of informatization of education in Ukraine, teachers equipment with domestic pedagogical software are analyzed, the problems concerning the implantation of electronic resources into the educational process which arise to teachers are determined. There are examples of the ways of overcoming the indicated problems in different countries.
В статье проанализировано состояние информатизации образования в Украине, оснащенность учителей отечественными педагогическими программными средствами, а также указаны проблемы, которые возникают в педагогической практике учителей при внедрении электронных средств учебного назначения в учебный процесс. Приведены примеры, какими путями преодолеваются указанные проблемы в разных странах.
В статті проаналізовано стан інформатизації освіти в Україні, забезпеченість вчителів вітчизняними педагогічними програмними засобами, а також окреслені проблеми, що виникають в педагогічній практиці вчителів при впровадженні електронних засобів навчального призначення в навчальний процес. Наведено приклади, якими шляхами долаються зазначені проблеми  в різних країнах.
В статті проаналізовано стан інформатизації освіти в Україні, забезпеченість вчителів вітчизняними педагогічними програмними засобами, а також окреслені проблеми, що виникають в педагогічній практиці вчителів при впровадженні електронних засобів навчального призначення в навчальний процес. Наведено приклади, якими шляхами долаються зазначені проблеми в різних країнах.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/262
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/262/248
 
Rights Copyright (c) 2010 Viktoriia P. Vember
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0