Запис Детальніше

INTERACTIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE COURSE "MOLECULAR PHYSICS"

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INTERACTIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE COURSE "MOLECULAR PHYSICS"
ІНТЕРАКТИВНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КУРСІ «МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА»
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В КУРСЕ «МОЛЕКУЛЯРНАЯ ФИЗИКА»
 
Creator Grishchenko, Vitalij V.
Kupo, Aleksandr N.
Sydorenko, Alesia A.
 
Subject комп’ютерні моделі; віртуальний експеримент; ентропія; теплові процеси
computer models; virtual experiment; entropy; thermal processes
компьютерные модели; виртуальный эксперимент; энтропия; тепловые процессы
 
Description Teaching of general and special disciplines at physical faculty is impossible without a demonstration experiment, but not always the laboratory material resources correspond to the up-to-date level of a hardware. The usage of the out-of-date equipment reduces interest to a subject because students do not see application of the gained skills of operation with devices in their further industrial activity. As an exit from such problem situation the usage of interactive educational models can serve. In this connection the authors develop interactive computer models in the form of the separate program modules, intended for demonstration of thermal processes in systems with changeable number of particles at studying of the first and second principles of thermodynamics in «Molecular physics».
Викладання загальних і спеціальних дисциплін на фізичному факультеті неможливе без демонстраційного експерименту, але не завжди матеріальна база лабораторії відповідає сучасному рівню технічного оснащення. Використання застарілого обладнання знижує інтерес до предмету, оскільки студенти не бачать можливості застосування отриманих навичок роботи з приладами в їх подальшій виробничій діяльності. Виходом з такої проблемної ситуації може служити використання інтерактивних освітніх моделей. У зв'язку з цим авторами розроблені інтерактивні комп'ютерні моделі у вигляді окремих програмних модулів, які призначені для демонстрації теплових процесів в системах із змінним числом частинок під час вивчення першого і другого законів термодинаміки в курсі «Молекулярна фізика».
Преподавание общих и специальных дисциплин на физическом факультете невозможно без демонстрационного эксперимента, но не всегда материальная база лаборатории соответствует современному уровню технического оснащения. Использование устаревшего оборудования снижает интерес к предмету, так как, студенты не видят применения полученным навыкам работы с приборами в их дальнейшей производственной деятельности. Выходом из такой проблемной ситуации может служить использование интерактивных образовательных моделей. В связи с этим авторами разработаны интерактивные компьютерные модели в виде отдельных программных модулей, предназначенные для демонстрации тепловых процессов в системах с изменяемым числом частиц при изучении первого и второго начал термодинамики в курсе «Молекулярная физика».
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2011-02-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/359
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 19, No 5 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 19, No 5 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010)
2076-8184
 
Language rus
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/359/316
 
Rights Copyright (c) 2011 Vitalij V. Grishchenko, Aleksandr N. Kupo, Alesia A. Sydorenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0