Запис Детальніше

NETWORK TECHNOLOGIES OF LANGUAGE LEARNING

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title NETWORK TECHNOLOGIES OF LANGUAGE LEARNING
СЕТЕВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ ЯЗЫКОВ
МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МОВ
 
Creator Kudin, Anatoliy P.
Kudina, Tamara M.
Zinuk, Vasyl V.
 
Subject ICT; language; Intranet; software shell; learning
информационно-коммуникационные технологии; язык; интранет; программная оболочка; обучение
інформаційно-комунікаційні технології; мова; інтранет; програмна оболонка; навчання
 
Description Technologies of organization of Ukrainian language study in network language laboratory – computer classroom with special software, were considered in this topic. Existing software products, which can be used for management of learning process in Intranet, were overviewed. Control system of computer classroom HiClass is using for management of learning process. Some pedagogical scenarios using of opportunities of system HiClass was proposed, such as individual execution of tasks with on-line checking, combined schemes of execution classroom tasks; e-dictations. System of computer testing, which make it possible to create tests and their automatic checking, was described.
В рaботе рассматриваются технологии организации обучения украинскому языку в сетевой языковой лаборатории – компьютерном классе со специальным программным обеспечением. Сделан обзор существующих программных продуктов, которые можно использовать для управления учебным процессом в сети Intranet. Для управления учебным процессом в представленной работе апробирована система управления компьютерным классом HiClass. Предложены некоторые педагогические сценарии использования возможностей системы HiClass: индивидуальное выполнение упражнений с on-line-проверкой; комбинированные схемы выполнения аудиторных заданий; электронные диктанты. Описана система компьютерного тестирования, позволяющая осуществлять создание тестов и их автоматизированную проверку.
У роботі розглядаються технології навчання української мови в мережевій мовній лабораторії – комп’ютерному класі зі спеціальним програмним забезпеченням. Зроблено огляд сучасних програмних продуктів, які можна використовувати для управління навчальним процесом в мережі Intranet. Для управління навчальним процесом в даній роботі апробовано систему управління комп’ютерним класом HiClass. Запропоновано деякі педагогічні сценарії використання можливостей системи HiClass: індивідуальне виконання вправ з on-line-перевіркою, комбіновані схеми виконання аудиторних завдань; електронні диктанти. Описано систему комп’ютерного тестування, яка дозволяє здійснювати створення тестів і автоматизовану їх перевірку.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-06-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/676
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 29, No 3 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 29, No 3 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 29, No 3 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 29, No 3 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/676/503
 
Rights Copyright (c) 2012 Anatoliy P. Kudin, Tamara M. Kudina, Vasyl V. Zinuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0