СТВОРЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО РОБОЧОГО МІСЦЯ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ ОФІСНИХ ПРОГРАМ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТВОРЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО РОБОЧОГО МІСЦЯ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ ОФІСНИХ ПРОГРАМ
CREATION OF AUTOMATED WORK PLACES OF INFORMATICS TEACHER BY MEANS OF OFFICE APPLICATIONS СОЗДАНИЕ АВТОМАТИЗИРОВАННЫХ РАБОЧИХ МЕСТ УЧИТЕЛЯ ИНФОРМАТИКИ СРЕДСТВАМИ ОФИСНЫХ ПРОГРАММ |
|
Creator |
Ganashok, Alla I.
|
|
Subject |
інформаційні системи; інформаційні технології; автоматизовані робочі місця; електронні журнали
information systems; information technology; workplaces; electronic journals информационные системы; информационные технологии; автоматизированные рабочие места; электронные журналы |
|
Description |
У статті розглянуто проблеми існування автоматизованих робочих місць на ринку програмних продуктів для загальноосвітніх навчальних закладів, окреслено їх функції і можливості та розкрито причини їх відсутності в ЗНЗ. Проаналізовано відповідність пропозицій розробників автоматизованих робочих комплексів потребам школи. Окреслено сучасний стан інформатизації шкіл районних центрів і недостатня підготовленість педагогічних працівників для роботи з комп’ютерною технікою. Запропоновано розв’язання існуючої проблеми шляхом упровадження локалізованого робочого місця вчителя інформатики з автоматизованою обробкою шкільної документації і подальшим використанням АРМ вчителями інших предметів.
The paper considers the problem of existence of automated workplaces at the market of software products for secondary schools as well as their features and capabilities and disclosed the reasons for their absence in the educational establishments. There is analyzed the correspondence of propositions of such workplaces developers’ to the school needs. Outlined the nowadays state of informatization regional centers school and insufficient preparedness of teachers to work with computers. It is proposed a solution of the existing problem by localized workplace informatics teacher introducing with automatic processing of school documents and further ARM use by teachers of other subjects. В статье рассмотрены проблемы существования автоматизированных рабочих мест на рынке программных продуктов для общеобразовательных учебных заведений, очерчены их функции, возможности и раскрыты причины их отсутствия в ОУЗ. Проанализировано соответствие предложений разработчиков автоматизированных рабочих комплексов потребностям школы. Определены современное состояние информатизации школ районных центров и недостаточная подготовленность педагогических работников для работы с компьютерной техникой. Предложено решение существующей проблемы путем внедрения локализованного рабочего места учителя информатики с автоматизированной обработкой школьной документации и последующим использованием АРМ учителями других предметов. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/767
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/767/573
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Alla I. Ganashok
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|